شهردار نوشهر از نشست هم‌اندیشی مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی و نمایندگان استاندار مازندران برای ساماندهی همراه با پیشرفت و توسعه پایدار سواحل نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 03 February 2019

علی امانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار کرد: این جلسه مشترک با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و معاونان ایشان به همراه کارگروه ساماندهی سواحل استان مازندران با حضور مشاور و نمایندگان استاندار، فرماندار نوشهر و رئیس شورای شهر تشکیل شد و مباحث بسیار خوب و کلیدی در حوزه ظرفیت‌های سواحل نوشهر مطرح شد.

وی افزود: ساماندهی مسیر ساحلی «کپورچال» در دستور کار قرار داشت که شهرداری کاربری خاصی را در نظر داشت و لازم بود با تعامل ادارات مختلف این کار صورت بگیرد.

شهردار نوشهر بیان کرد: بخش دیگر این جلسه مربوط به ساحل تفریحی و توریستی «سیترا» بود برای استقرار امکاناتی از جمله مجوزهای لازم برای ایجاد امکاناتی همچون پارک آبی، شهربازی، رستوران و اماکن اقامتی پیش‌بینی شده بود به بحث و گفت‌ وگو گذاشته شد.

وی تأکید کرد: این تنها بخشی از ظرفیت‌های بسیار عظیم سواحل و دریای نوشهر بود که در گام نخست مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت و ما این آمادگی را داریم تا در راستای پیشرفت و توسعه‌ مدرنیزه و پایدار در سواحل نوشهر همکاری‌های لازم را با این دستگاه‌ها داشته باشیم.

امانی عنوان کرد: تلاش و هدف ما و شورای شهر این است بتوانیم به گونه‌ای سواحل نوشهر را ساماندهی کنیم که در ایام 6 ماه دوم سال نیز پویایی و گردشگر پذیر بودن نوروز و تابستان را داشته باشد تا امید و نشاط اجتماعی را همه اقشار بتوانند به خوبی لمس کنند.

وی گفت: امیدواریم این نشست مشترک دستاوردهای خوبی برای شهر نوشهر داشته باشد و بتواند شهر گردشگری نوشهر را به جایگاه خودش برساند و به سمت توسعه پایدارتر پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار