گفتمان "ژن خوب" به آمریکا هم رسید!
نیویورک تایمز گزینه های احتمالی دلیل رنگ چهره ترامپ را در گفتگو با مشاوران فعلی و سابق کاخ سفید و متخصصان بررسی کرده است و یکی از مقامات کاخ سفید "ژن خوب" ترامپ را دلیل تفاوت رنگ پوست او دانسته است!
کد خبر: ۷۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 03 February 2019

رنگ چهره ترامپ از زمان حضور او در رقابت انتخاباتی سال 2016 آمریکا همواره یکی از موضوعات مورد بحث رسانه‌ها بوده است و حالا روزنامه "نیویورک تایمز" آمریکا راز رنگ پوست نارنجی رنگ ترامپ را از زبان برخی مقامات کنونی و سابق کاخ سفید و نیز متخصصان پوست و جراحی زیبایی جویا شده است.

به گزارش «تابناک تهران»؛ روزنامه "نیویورک تایمز" آمریکا در گزارشی به بررسی رنگ چهره ترامپ از زبان مشاوران و نزدیکان و متخصصان پرداخته است. رنگ پوست صورت ترامپ در شرایطی که در فصل زمستان قرار داریم و از آفتاب خبری نیست  به "نارنجی" می‌زند و شفاف به نظر می‌رسد در حالی که زیر چشمان او سفید است و این تفاوت رنگ صورت و زیر چشم همواره جای سوال داشته است.

گفتمان

یک مقام کاخ سفید که نخواسته نامش فاش شود به نیویورک تایمز گفته: ترامپ هیچ پودر برنزه کننده‌ای به پوست خود نمی‌زند و غالبا پیش از حضور در مقابل دوربین تنها از یک پودر "شفاف کننده" معمولی استفاده می‌کند . او مدعی شده: رنگ درخشان صورت ترامپ به دلیل "ژن خوب" اوست!

گفتمان

گفتنی است چند روز پیش نیز "سارا سندرز" سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه با یک تلویزیون متعلق به مسیحیان انجیلی آمریکا، مدعی شده بود پیروزی ترامپ در انتخابات 2016، خواست خدا بوده است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، برخی متخصصان درباره طبیعی بودن رنگ پوست صورت ترامپ تردیدهایی مطرح می‌کنند و برای مثال می‌گویند رنگ دور چشم ترامپ سفید است در حالی که رنگ دیگر بخش‌های پوست صورت او نارنجی رنگ به نظر می‌رسد.

برخی نیز می‌گویند ترامپ علاقه زیادی به آفتاب گرفتن و برنزه کردن دارد و تفاوت رنگ زیر چشم او با دیگر بخش‌های صورت او به خاطر زدن عینک آفتابی است، از جمله این افراد "جیمز کومی"، رئیس سابق " پلیس فدرال آمریکا" است که در کتاب خود به رنگ نارنجی صورت ترامپ و سفید بودن زیر چشمان او اشاره کرده و نوشته است: ممکن است این تفاوت رنگ به خاطر استفاده ترامپ از عینک آفتابی باشد؛ اما این گزینه در شرایط فصلی زمستانی چندان معقول به نظر نمی‌رسد.

برخی نیز همچون "اوماروسا مانیگو نیومن"، مشاور سابق کاخ سفید، شائبه استفاده ترامپ از دستگاه "سولاریوم" را مطرح می‌کنند و برخی دیگر نیز همچون دکتر" تینا آلستر" معتقد است به احتمال زیاد ترامپ از کرم‌های برنزه کننده، استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار