نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر با حمایت‌ مجمع نمایندگان تهران انجام شده گفت: بودجه خاصی برای احداث مترو اسلامشهر در نظر گرفته شده و تا سه سال آینده مترو اسلامشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 04 February 2019
تهران| مترو اسلامشهر 3 سال دیگر افتتاح می‌شود

به گزارش «تابناک تهران»؛ فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاورد انقلاب اسلامی همین بس که در دنیا سرافرازیم و با تمام تحریم‌ها و فشارهایی که غاصبان بر ایران وارد کردند هنوز جزو سرافرازترین و آزادترین کشورهای دنیا هستیم.

وی ادامه داد: ما این انقلاب را از امام راحل داریم که وصیت کردند تا پای جان از آن پاسداری کنید و امروز با تدابیر مقام معظم رهبری، ملت ما با تمام محدودیت‌ها و محرومیت‌ها باز هم از انقلاب پاسداری می‌کنند.

نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: هر سال که پیروزی انقلاب می‌گذرد ملت ما مشتاق‌تر می‌شود که به دنیا ثابت کند ما هستیم و من از مردم ایران با ویژه در حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر می‌خواهم حضور پررنگ و حداکثری در راهپیمایی امسال داشته باشند.

سعیدی تصریح کرد: البته جای هیچ سفارشی به مردم ایران نیست ملت ما به قدری فرهیخته، باشعور و فهیم هستند که وظیفه خودشان را به خوبی می‌دانند و امیدوارم امسال تمام دولت‌های دنیا بفهمند که ملت ایران با وجود تمام تهدیدهای آمریکا، همیشه در صحنه حاضرند و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج) پیوند می‌زنند.

وی سپس با اشاره به بودجه سال 98 گفت: در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم بودجه سال 98 به خوبی تقسیم شده اما دولت اولویت‌های خاص و مهمی دارد که باید ابتدا به آن اولویت‌ها پرداخت شود و فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 98 هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات احداث مترو اسلامشهر خاطرنشان کرد: همان‌گونه که کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر با حمایت‌های مجمع نمایندگان تهران و پیگیری نمایندگان در مجلس در بودجه سال جاری صورت گرفته در سال جاری نیز با توجه ویژه نمایندگان مجلس بودجه خاصی برای احداث مترو اسلامشهر در نظر گرفته شده و طبق قولی که داده‌ایم تا سه سال آینده مترو اسلامشهر افتتاح می‌شود.

برچسب ها: مترو اسلامشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار