کد خبر: ۷۱۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 06 February 2019
امروز کلانتری ها محل تظلم خواهی مردم هستند/پلیس کنار مردم است

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که پلیس همواره در کنار مردم است، نه روبروی آن ها گفت: امروز کلانتری ها محل تظلم خواهی مردم هستند.

به گزارش «تابناک تهران»؛ سردار عبدالرضا ناظری صبح چهارشنبه و در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران طی سخنانی گفت: نیروی انتظامی تمام اقتدار خود را از فرمانده کل قوا می گیرد، نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است و این اقتدار از فرهنگی برگرفته شده است، که در دفاع مقدس رزمندگان اسلامی بر دشمن غلبه کرد.

ناظری اضافه کرد: نیروی انتظامی در شرق استان تهران ۱۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، که ۸۰ نفر از این شهدا در دوران دفاع مقدس و ۴۰ نفر در مقابله با اشرار و قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت به شهادت رسیده اند و این امر مایه افتخار پلیس بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که پلیس همواره در کنار مردم است، نه روبروی آن ها، اضافه کرد: در اغتشاشات دی ماه سال گذشته مردم با کناره گیری از اخلالگران پلیس را یاری کردند، ما تا آخرین قطره خونمان همراه مردم، نظام اسلامی و سرباز ولایت هستیم و مردم همواره به پلیس ایمان داشته و به آن تکیه کرده نیروی انتظامی را امین خود می دانند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: امروز پلیس در دل مردم و کلانتری ها و پاسگاه های پلیس پناهگاه تظلم خواهی مردم است و افتخار پلیس به این دلیرمردانی است، که با الگوگیری از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس برای برقراری نظم و امنیت تلاش کردند، اقتدار پلیس از خط ولایت و با بصیرت گرفته شده است، ما مانند رزمندگان دفاع مقدس همواره در این خط حضور داریم و خواهیم داشت.

ناظری توانمندی، اقتدار و کارآمدی نیرو های انتظامی را یادآورشد و افزود: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ناجا، ارتش، سپاه و بسیج همگی در خدمت امنیت و آسایش مردم هستند.

وی با بیان اینکه توطئه های دشمنان ایران اسلامی با تلاش نیروهای مسلح کشورمان خنثی شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

در این مراسم از افسران، کارکنان و سربازان نمونه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران و همچنین بازنشستگان نیروهای انتظامی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، صبح چهارشنبه و در ششمین روز از دهه مبارک فجر ، صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با حضور سردار ناظری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، حجج الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، روح الله باقری امام جمعه پیشوا و حسین کاغذلو، حسین عباسی و بهمن خطیبی، فرمانداران شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک و جمع دیگری از مسئولین شهرستان های شرق استان تهران برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار