کد خبر: ۷۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 06 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ کال سنتر در قالب طنز اجتماعی، سبک زندگی متولدین سه نسل،دهه های شصت، هفتاد و هشتاد را که در کنار هم برای رسیدن به اهداف خود مشغول به کار هستند را به نمایش می گذارد و از چهارشنبه 17 بهمن ماه در تماشاخانه صحنه آبی اجراهای خود را آغاز می کند .
کال سنتر به نویسندگى و کارگردانی عقیل بهرامی و تهیه کنندگى امیرحسن خواجوی می باشد. بازیگران آن عبارتند از امیرحسین مهماندوست، مهران شیرازیان، وحید باقری، مریم اسمعیلی فومنی، درآسا درتاج، سپهر بهرامیان، عرفان راشد، محمد امین امیری، پگاه کشفی، مریم خیری، رضا خدابنده لو، یاسین محمدشاهین . از دیگر عوامل مى توان به علی دولت آبادی (دستیار کارگردان)، احسان رافتی و مجتبی حبیبی (عکاس)، زهرا محبیان (مشاور زبان استانبولی)، سید محمد صادق سیادت (مشاور رسانه) و هما قاسمی ( مسئول هماهنگی ) اشاره کرد.
در خلاصه داستان کمدی کال سنتر آمده است که : جوان دهه شصتی (!) پس از خواندن کتاب راز تصمیم به کارآفرینی می گیرد (!!) به کمک دو تا از بچه محل های قدیمی خود شروع به جذب نیرو های دهه شصتی، هفتادی و هشتادی می کنند!!! آن ها برای کسب درآمد، پروژه های عجیب و غریبی را در شرکت (کال سنتر) انجام می دهند. اما در این میان اتفاقات غیر منتظره ای رقم می خورد که ...
لازم به ذکر است: قسمتی از نمایش کال سنتر به زبان ترکی استامبولی اجرا می شود. در خلال این نمایش اتفاقاتی از تهران در شهر استامبول رقم میخورد.
این نمایش هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه صحنه آبی به آدرس: خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان زرتشت کوچه نوربخش پلاک 19 به اجرا می رود. و خرید آنلاین بلیط در سایت تیوال می باشد.

کال سنتر امیرحسن خواجوی

وحید باقری

وحید باقری

نمایش کال سنتر

وحید باقری

نمایش کال سنتر

نمایش کال سنتر

نمایش کال سنتر

نمایش کال سنتر

برچسب ها: کال سنتر ، وحید باقری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار