تازه دامادی که در جدال خانوادگی برادرزنش را کشته بود به اعدام محکوم شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 06 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ رضا ۳۰ ساله که یک سال از ازدواجش گذشته بود، زمستان سال ۹۰ در جدال خانوادگی، برادرزن ۳۵ ساله‌اش به نام مهرداد را با ضربه چاقو کشت و همانجا بازداشت شد.

وی به جنایت اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت. رضا در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه رئیس قوه قضاییه از طرف فرزندان صغیر قربانی برای رضا حکم قصاص خواست. سپس پدر و مادر قربانی نیز برای دامادشان قصاص خواستند و گفتند: پسرمان دو فرزند صغیر داشت که با کشته شدن پدرشان آسیب روحی زیادی دیدند. ما نمی‌توانیم از خون پسرم بگذریم، به همین خاطر برای رضا قصاص می‌خواهیم.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: حدود چهار ماه قبل از این ماجرا همسرم قهر کرد و به خانه مادرش رفت. آن شب مقابل خانه پدرزنم رفتم تا با همسرم صحبت کنم، اما همسرم به من بی اعتنایی کرد. من که عصبانی بودم به خانه‌ام در خیابان مرتضوی برگشتم، اما دقایقی بعد دو برادرزنم به همراه چند نفر از اقوامشان مقابل در خانه آمدند و با من درگیر شدند. من هم با چاقویی که همراه داشتم یکی از آن‌ها را زدم، اما واقعا قصد کشتن برادرزنم را نداشتم. من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم زندگی‌ام از هم بپاشد.


وی ادامه داد: همسرم می‌خواست سر زندگی برگردد، اما خانواده‌اش مانع او بودند. وقتی برادرهای همسرم مقابل خانه‌ام آمدند، از ترسم چاقو کشیدم.

این متهم در مقابل سوال قاضی درباره اینکه شاهدان گفته‌اند فقط پدر و برادرزنت در دعوا حضور داشتند و تو با عربده کشی و قلدری قصد ترساندن آن‌ها را داشتی. این موضوع درست است؟ پاسخ داد: نه. آن‌ها هفت یا هشت نفر بودند که مقابل خانه‌ام آمدند.

در پایان جلسه هیأت قضایی وارد شور شد و رضا را به قصاص محکوم کرد. این حکم دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. به این ترتیب تازه داماد جنایتکار در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

مرد جوان برادرزنش را با ضربه چاقو کشت

 
 
برچسب ها: قتل تجاوز حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار