کد خبر: ۷۱۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 06 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ رضا نصری، کارشناس حقوق بین الملل در واکنش به توییت مسیح علی نژاد درباره‌ی مقایسه‌ی دیدار خود با «پومپئو» وزیر خارجه‌ی آمریکا و دیدار ظریف و کری در توییتر نوشت:

«ظریف که سال‌ها برای رفع تحریم‌‌ها – و به تبع برای محافظت از حقوق اقتصادی و اجتماعی مردم (مانند حق سلامت، حق کار، حق امنیت و حق برخورداری از استاندار مناسب زندگی) تلاش کرده – به مراتب بیشتر از شما‌ که طرفدار «سیاست فشار حداکثری» و مجریان آن هستید «حامی حقوق بشر» است!»

مسیح علی نژاد در توییتر نوشته بود:

شما که برای دروغ‌های ظریف و حمایتش از سرکوب مردم ایران هورا می‌کشید، شما که برای دست دادنش با وزیر خارجه آمریکا مشعوف شدید، صلاحیت این را ندارید که گفتگوی مرا با وزیر خارجه آمریکا نقد کنید.حالا نوبت ماست که با تمام‌جهان گفتگو کنیم و بگوییم نه جنگ می‌خواهیم و نه جمهوری اسلامی

چند پاسخ دیگر در توییتر

«لی‌لیا»: مردم صلاحیت دارن درباره هرچیزی که دوست دارن نظر بدن، درباره تو هم صلاحیت دارن نظر بدن که چرا با کسی که تحریم رو مثل تیغ گذاشته زیر گردن مردم هم نظر شدی.

امیر گوخماز: مطمئن باش که هیچ جایگاهی در میان مردم نداری. تو یک …… هستی و مایه ننگ خانم های پاک دامن ایرانی ..،،،

تارا: میشه حالا شما نماینده ما آدمهای « بی صلاحیت » نباشی

حمیدرضا صداقت: ظریف دیپلمات و شخصیت حقوقی است؛ شما؟

نوشه: توهم برت داشته مسیح!! ظریف وزیر امور خارجه ایران است و با وزیر امور خارجه دولت اوباما بعد از مذاکرات طاقت فرسا برای لغو تحریم ها  دست داد. شما خبرنگاری هستی که با وزیر امور خارجه جنگ طلب، کثیف ترین دولتی که امریکا به خود دیده ملاقات میکنی آنهم به اسم حقوق بشر.

سهیل دهقانی: آری باید لبخند بزنی؛ حافظه‌هایمان عکس دیگری را هم بیاد میاورد! رجوی کنار صدام! وجه مشترکتان اینست هردو در کنار کسانی لبخند میزدید که لبخند را از صورت مردمِ این کشور ربوده بودند! هنوز به قدرت نرسیده؛ تفکر مخالف خود را حتی به رسمییت نمیشناسی! طنز تلخیست جداً!

نگار مرتضوی، فعال رسانه‌ای مقیم آمریکا در کامنتی در فیسبوک نوشت: از آنجا که مریم رجوی و مجاهدین ناکام بوده‌اند؛ اردوگاه پومپو / بولتون به دنبال چهره‌های جدید است. کنفرانس ورشو در هفته‌ی آینده برگزار می‌شود و این عکس‌ها همه بخشی از کمپین بزرگتری است.

انتهای پیام

برچسب ها: مسیح علی نژاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار