رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه ۶۵۰۰ فرزند ایتام استان تهران حامی دارند گفت: از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر فرزند محسنین استان تهران ۵۰۰ نفر در انتظار حامی هستند.
کد خبر: ۷۱۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 09 February 2019
500 نفر از فرزندان محسنین در استان تهران چشم انتظار حامی هستند

به گزارش «تابناک تهران»؛ محمد دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به تعداد ایتام و محسنین در سطح استان تهران اظهار داشت: در استان تهران 20 هزار فرزند تحت حمایت طرح اکرام و محسنین وجود دارد.

وی بیان کرد: طرح ایتام فرزندانی را شامل می‌شود که پدر ندارند و حدود 6 هزارو 500 فرزند را شامل می‌شود و علاوه بر این  13 هزار و 500 نفر هم جزو محسنین هستند که پدرشان به دلایلی از جمله بیماری، از کار افتادگی، طلاق و غیره امکان حمایت مالی از خانواده را ندارد.

 

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان تهران افزود: 70 هزار حامی در استان تهران از ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که ماهیانه به طور متوسط برای ایتام حدود 200 هزار تومان و محسنین 100 هزار تومان پرداخت می‌شود.

دهرویه در پایان خاطرنشان کرد: در استان تهران هیچ کدام از ایتام فاقد حامی نیستند و تنها 500 نفر از فرزندان محسنین در انتظار حامی هستند که سعی می‌کنیم تا پایان سال برای آن‌ها حامی جذب کنیم.

انتهای پیام/ ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار