رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین گفت: پارک هرگونه وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان ورامین ممنوع است.
کد خبر: ۷۱۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ 09 February 2019
تهران| محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در ورامین اعلام شد

به گزارش «تابناک تهران»؛  از ورامین، سرگرد داوود عبدالملکی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در ورامین اظهار داشت: پلیس شهرستان ورامین از ظرفیت‌های مختلف خود برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن استفاده می‌کند.

وی افزود: جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی در حوزه‌های ترافیکی برگزار شده و به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان و اتخاذ تدابیر امنیتی، تمهیدات ترافیکی همزمان با یوم‌الله 22 بهمن در ورامین اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین بیان کرد: پارک هرگونه وسایل نقلیه از ساعت 23 یکشنبه 21 بهمن‌ماه در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهرستان ورامین ممنوع و این محدودیت تا روز دوشنبه ساعت 14 ادامه دارد.

عبدالملکی با اشاره به محدوده‌ ممنوعه برای پارک وسایل نقلیه گفت: پارک خودرو در مسیرهای بلوار باهنر حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا پل 15 خرداد و کوچه‌های منتهی به آن، خیابان شهدا حد فاصل میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) و تمامی کوچه‌ و خیابان‌های مسجد جامع ممنوع است.

وی همچنین با اشاره به مسیرها و خیابان‌های جایگزین گفت: درخواست ما از شهروندان گرامی این است که حتماً به اطلاعیه‌های راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان دانشسرا، خیابان آزادگان، خیابان دولت، بلوار امام خمینی(ره)، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رجایی، بلوار امام رضا(ع)، کمربندی شهدای پرواز (پیشوا) و بلوار رسالت تردد کنند که باعث ترافیک در شهر نشوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: در صورت پارک وسایل نقلیه در این مسیرها پلیس خودروها را به نزدیک‌ترین مکان انتقال می‌دهد و به همین خاطر لتزم است که شهروندان و عموم مردم به تمهیدات و توصیه‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار