محمدباقر قالیباف:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور هیچ مشکلی نداریم و توان مالی و توان منابع انسانی در داخل وجود دارد.
کد خبر: ۷۱۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 11 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز در راهپیمایان بوشهری با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی این انقلاب مدیون امامی است که جز برای خدا کلامی نگفت و جز برای خدا گامی برنداشت و او توانست ما را از شر طاغوت برهاند تا بتوانیم در سایه یک نظام الهی و با استقلال و عزت زندگی کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تاریخ چهل ساله انقلاب نشان می‌دهد که مردم هیچوقت انقلاب را تنها نگذاشته‌اند و از مسیری که حرکت کرده‌اند پشیمان نشده اند. مردم این سرزمین چه در زمان جنگ با رژیم بعث و چه الان در در مقابل سربازان آمریکایی در خلیج فارس با صلابت در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

 

وی یکی از دلایل مهم برای پیروزی و تداوم انقلاب را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با وجود همه مشکلاتی که در عرصه اقتصادی وجود دارد اما بر سر پیمان خود با انقلاب ایستاده‌اند.

قالیباف با بیان اینکه دو جبهه رسانه‌ای برای اثرگذاری در ذهن مردم و فشار دشمن در حوزه اقتصادی اولویت دشمن شده است تصریح کرد: در مقابل این دو جبهه، همه کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند با هر گرایش و سلیقه‌ای باید کمک کنیم تا دولت بر مشکلات فائق آید. در این مسیر دولتمردان هستند که باید گام اول را بردارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بدعهدی آمریکایی ها گفت: در مذاکرات همه دیدند که این آمریکای ملعون و جنایتکار است که هرگز دست از سر کشوری که استقلال دارد و عزت مندانه می‌خواهد زندگی کند بر نمی‌دارد و چنین ملتی را مخالف اهداف خود می‌داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تجربه ما از مذاکرات نشان داده است زمانی میتوانیم با بیگانه سخن بگوییم که در اوج قدرت باشیم و ضعفی نداشته باشیم.

قالیباف با بیان اینکه ما مسؤولین هستیم که در مقابل این فداکاری‌های مردم بایدبه آنها توجه و انجام وظیفه کنیم، بیان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی هیچ مشکلی نداریم و توان مالی و توان منابع انسانی در داخل کشور وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار