حمید رضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه مشکلات فعلی جامعه را نباید به پای رهبری و‌مراجع تقلید نوشت ابراز کرد: نمی‌توان گفت: این مشکلات از اصل نظام و انقلاب به وجود آمده است.
کد خبر: ۷۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 11 February 2019
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی در زمینه‌های نانو، علم و فناوری و دفاعی و ... گفت: تربیت شهید حججی‌ها مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش تسنیم، حاجی بابایی در مراسم روز ملی ملایر و سالروز گرامیداشت آیت‌الله میرشاه‌ولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر با اشاره به اینکه انقلاب ایران یک هدف کلی داشت اظهار داشت: مهم‌ترین هدف انقلاب ما رساندن پیام عاشورا و مکتب امام‌حسین (ع) و پیام قرآن و اسلام واقعی به‌گوش دنیا است.

وی با اشاره به تاریخ و اسلام و انقلاب پیامبر اکرم و اینکه چرا امروز بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره انقلاب ایران همان مسیر اسلام و قرآن را ادامه داده است گفت: اول باید بدانیم انقلاب چیست و برای چه انجام شده آن زمان راحت می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم.

حاج بابایی با اشاره به اینکه انقلاب ایران با راهنمایی‌های اندیشمندانه امام راحل و پشتیبانی همه‌جانبه مردم به وقوع پیوست تصریح کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب، سید حسن نصرالله و همه بسیجیان کشور فرزندان نامی امام راحل هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام و انقلاب ما بر این بود که مردم ما معیشت و زندگی خوبی داشته باشندابراز کرد: ما می‌خواهیم اسلام واقعی را از اسلامی که امروز آل سعود و آمریکایی‌ها ازآن حرف می‌زنند جدا کنیم که این همان هدف اصلی انقلاب ایران است.

حاجی بابایی با بیان اینکه حرکت عظیم میلیونی مسلمانان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی بعد از ۱۴۰۰ سال نشان از این است که انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته چقدر در ترویج اسلام واقعی در دنیا موفق بوده است، افزود: امروز تربیت فرزندانی، چون شهید حججی و میلیون‌ها جوان انقلابی دیگر نتیجه و دستاورد مهم این انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر امروز کشتی انقلاب در مقابل هیچ طوفانی تکان‌نمی‌خورد به خاطر لنگرایی، چون شهید حججی و هزاران جوان انقلابی و مردمی ولایت مدار و ثابت قدم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر ملت ایران امروز همه مسائل و مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت‌ها و کم کاری‌ها را تحمل می‌کنند به خاطر این نیست که همه مسئولان و عملکرد آن‌ها را قبول دارند گفت: دلیل اصلی این امر این است که ملت ایران اصل انقلاب، رهبری، نظام و مکتب عاشورا و امام‌حسین (ع) را قبول دارند و همچنان از نظام اسلامی خود دفاع می‌کنند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه هر جا در مسیر اسلام و ولایت حرکت کردیم مو‌فق بوده‌ایم و برعکس هر زمان ازمسیر ولایت دور شدیم به مشکل برخورد کردیم اظهار داشت: رابطه داشتن با آمریکا اسلام نیست، بلکه اسلام واقعی همان چیزی است که از فرمایشات امام و رهبری بیرون آمده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات فعلی جامعه را نباید به پای رهبری و‌مراجع تقلید نوشت ابراز کرد: نمی‌توان گفت: این مشکلات از اصل نظام و انقلاب به وجود آمده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه علیه نظام، رهبری و انقلاب ایران تصریح کرد: امروز شرایط مقاومت و ایستادگی ما سخت‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس است چرا که آن روز در برابر گلوله و مین می‌ایستادیم و امروز باید در برابر پول و‌مقام ایستادگی کنیم.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه با بینش و بصیرت می‌توان در برابر مسائل و مشکلات و توطئه‌های دشمنان ایستاد، گفت: کسانی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع حق در برابر باطل ایثارگری و ایستادگی کرده‌اند امروز نیز باید دقیقا پشت سر رهبری، بایستند و از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.

وی آیت‌الله میرشاه‌ولد را شخصیتی ارزشمند در زمینه‌های مختلف دانست و اظهارداشت: ایشان رهبرمبارزات انقلابی مردم ملایر بود که جلوی رژیم ستم شاهی می‌ایستاد، نماز جماعت می‌خواند و ملاکش خدا و هدفش دین بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می‌خواهیم مانند شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باشیم که راهشان را انتخاب کردند و به سعادت رسیدند، نباید راهمان را عوض کنیم چرا که از مسیر خارج می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار