فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: نزاع خونین 2 تن از بستگان در یکی از روستاهای این شهرستان، قتل مرد 50 ساله را رقم زد.
کد خبر: ۷۱۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 16 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد امروز در تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 یک مورد درگیری فیزیکی و چاقوکشی در یکی از روستاهای این شهر اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: تیمی از ماموران کلانتری 18 جورقان در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه درمی یابند که مردی 49 ساله با فامیل 50 ساله خود درگیر شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان توضیح داد: این 2 مرد میانسال با یکدیگر، از قبل اختلاف حساب داشتند و شب گذشته مرد 49 ساله راهی منزل مقتول می شود.
سرهنگ باقری اضافه کرد: جدال لفظی این 2 تن موجب استفاده از سلاح سرد و وارد کردن 6 ضربه چاقو به ناحیه ران و شکم مرد 50 ساله شد.
وی اظهار داشت: قاتل بلافاصله از محل متواری و مقتول که جان در بدن داشت توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان بعثت منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: ماموران در جریان جستجو برای دستگیری فرد ضارب ابتدا به منزل او مراجعه می کنند و متوجه می شوند که وی به علت تشنج توسط خانواده به بیمارستان سینا منتقل شده است.
سرهنگ باقری با بیان اینکه یکی از ماموران به بیمارستان سینا اعزام شد، اظهار داشت: در این حین از بیمارستان بعثت خبر می رسد که فرد مضروب دقایقی پس از بستری در بیمارستان بعثت به علت شدت خونریزی و جراحات وارده جان باخت.
وی ادامه داد: موضوع قتل به قاضی کشیک دادگستری اطلاع رسانی شده و با دستور قاضی تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی آغاز شد.
این مقام انتظامی همدان گفت: هم اینک قاتل مرد 50 ساله در بیمارستان سینا شهر همدان بستری است و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

اخبار قتل تجاوز حوادث

برچسب ها: قتل تجاوز حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار