حیوان‌آزاری با ادعای حیوان‌دوستی!
در حالی که قشر ضعیف جامعه درگیر مشکلات مالی برای گذران زندگی خود هستند، برخی از افراد طبقه مرفه جامعه اقدام به ارتودنسی دندان سگ خانگی‌شان می‌کنند. این در حالی است که این افراد مرفه، مدعی حمایت از حیوانات نیز هستند، اما به‌بهانه زیباتر شدن حیوان خانگی‌شان (!)، آن را عذاب می‌دهند.
کد خبر: ۷۱۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 16 February 2019

جوان آنلاین: به تازگی عکسی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که ارتودنسی دندان یک سگ توسط خانواده‌ای مرفه در جامعه را نشان می‌دهد، این عکس با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد و اغلب کاربران از این مسئله انتقاد کردند.

یکی از کاربران توئیتر با نام رشن در صفحه خود نوشت: «فقط بلد شدیم شور همه چیزو دربیاریم آخه ارتودنسی دندان سگ! دور و اطرافت رو نگاه کن خیلی‌ها واسه یک لقمه نون شرمنده خانواده هاشونن.»

همچنین کاربر دیگری با نام نیاز، نسبت به ارتودنسی دندان سگ توسط برخی از مرفهان جامعه واکنش نشان داد و نوشت: «ارتودنسی دندان سگ توسط مرفهان بی‌درد در جامعه‌ای که برخی‌ها به نان شب محتاجند! واقعا چه افتضاح شده جامعه! بعد من میگم دندونم درد میکنه برم دکتر بابام میگه دندون میخوای چیکار؟»

مراقبت از حیوانات یک وظیفه انسانی به‌شمار می‌رود و این در حالی است که در دین اسلام نیز برای مهربانی با حیوانات سفارش بسیاری شده است. اما رفتار‌های عجیبی مانند ارتودنسی دندان سگ برای زیبایی یا جراحی حنجره سگ و قطع شدن صدای این حیوان برای نگه‌داریش در آپارتمان از دسته رفتارهایی است که نه تنها لطف و محبت در حق حیوانات نیست بلکه حتی ظلم در حق آنهاست.

کم نیستند افرادی که سگ‌های خانگی‌شان را به کلینیک‌های دامپزشکی می‌آورند و حنجره این حیوانات را زیر تیغ جراحی می‌برند. این صاحبان سگ‌ها که ژست حیوان‌دوستی به خود می‌گیرند و می‌گویند که طاقت دوری از حیوان خانگی‌شان را ندارند در واقع درد و رنج را به سگ‌ها هدیه می‌دهند و حیوان آزاری می‌کنند. حالا برخی از صاحبان این سگ‌ها برای زیبایی دندان‌های حیوان خانگی‌شان هزینه بسیار می‌کنند و آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار