کد خبر: ۷۱۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 16 February 2019
۹۵ درصد جمعیت کشور از نظر مصرف مواد مخدر پاک هستند

تهران- رییس سازمان بسیج گفت: ۹۵ درصد جمعیت کشور از نظر مصرف مواد مخدر پاک هستند.

به گزارش «تابناک تهران»؛ سردار غلامحسین غیب پرور در آئین گشایش مرکز بازپروری صیانت و اشتغالزایی شهید «زیادیان» که در آزادراه امام رضا(ع) برگزار شد، طی سخنانی از برنامه ریزی در بخش پیش گیری و اطلاع رسانی خانواده ها در زمینه اعتیاد خبر داد و گفت: اعتقاد ما این است، که مواد مخدر بنیان خانواده را آتش می زند.

وی خانواده های دارای معتاد متجاهر را دغدغه مند دانست و گفت: امروز دشمن برای انحراف نسل جوان ما به سوی اعتیاد برنامه ریزی کرده است، چرا که بی شک اعتیاد یکی از مخرب ترین آسیب های اجتماعی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان این که ۹۵ درصد جمعیت کشور ما از نظر مصرف مواد مخدر پاک هستند، اضافه کرد: اما باید قبول کرد، که همان ۵ درصد معتاد نیز در شان تمدن کهن ایران اسلامی و نیز انقلاب اسلامی نیست و باید برای کاهش آن برنامه ریزی کرد و اقدامات جدی انجام داد.

غیب پرور اضافه کرد: باید برای مقابله با شیطنت های دشمن در به انحراف کشاندن جوانان آماده باشیم، متاسفانه امروز دچار برخی آسیب ها در زمینه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم، که نباید در مورد آن بی تفاوت بود.

وی جوانان را بزرگ ترین پشتوانه های کشور دانست و گفت: هرجا انقلاب نیاز داشته است جوانان این مرز و بوم جانشان را در کف اخلاص تقدیم اسلام کردند و دشمن نیز همین امر را به خوبی دریافته و برای خنثی سازی آن برنامه ریزی کرده است.

 

منبع: مهر
برچسب ها: مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار