رفتار خشونت آمیز علیه یکی از زنان اماراتی از سوی خانواده اش باعث شد ۴ کودکش را رها کرده و به کشور مقدونیه فرار کند.
کد خبر: ۷۱۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 18 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ به نقل از خبرگزاری «صدی البلد» چند روز قبل یک زن اماراتی به نام هند محمد البلوکی در حساب تویتر خود کلیپی منتشر کرد و در آن از خشونتی که از سوی خانواده اش بر او تحمیل می شود به سازمان های حقوقی گلایه کرد و گفت این رفتارهای خشونت آمیز علیه وی آن قدر بر او فشار آورده که مجبور به رها کردن ۴ کودک و فرار به کشور مقدونیه شده است.

درهمین خصوص، عفراء البسطی مدیر مؤسسه حمایت از زنان و کودکان دبی گفت: فرماندهی انتظامی و امنیتی دبی سیاست ها و قوانین واضحی برای حمایت از زنان در چنین شرایطی وضع کرده است. البسطی در صفحه تویتر خود در این باره نوشت: اخیرا از قضیه خانم اماراتی هند البلوکی باخبر شدم و از این مسأله حمایت می کنم. هر کسی به خصوص زنان حق آزادی دارد و دبی قوانین و سیاست های واضحی برای حمایت از زنان در چنین شرایطی وضع کرده است.

هند البلوکی از طریق کلیپی که پس از فرار از امارات و رفتن به مقدونیه منتشر کرده است از سازمان های حقوق بشر درخواست کمک کرده تا او را از خشونتی که در حق او روا داشته شده نجات دهند. همچنین او در این کلیپ گفته: علت فرار وی از امارات این است که وقتی به خاطر خشونت های شوهرم درخواست طلاق و جدایی کردم، پدر و برادرم با من بد رفتاری کردند و گفتند زندگی ات را به جهنم تبدیل می کنیم.

او در ادامه مجددا تأکید کرده است که از سازمان های حقوق بشر می خواهد تا در برابر این خشونتی که ممکن است باعث مرگ وی شود به او کمک کنند.

شفقنا

 

رده: اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار