‌بخشدار مرکزی نهاوند از آغاز جمع آوری سگ‌های ولگرد از ۸ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 18 February 2019

حمله سگ ولگرد

به گزارش «تابناک تهران»؛ آیت صالحی، با اشاره به حادثه حمله سگ‌های ولگرد به کودک ۷ ساله در روز گذشته در روستای کوهانی این شهرستان گفت: از ۸ ماه قبل با تمامی دهیاران جلساتی را تشکیل داده و نسبت به اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تأکیدات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد در روستاها در حوزه وظایف دهیاران بوده و در روستای کوهانی نیز تاکنون با شرکت‌های مجری در دو مرحله قراردادهایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم در روستاها دامداری و کشاورزی است، وجود سگ‌های ولگرد بیشتر به چشم می‌خورد و به دهیاران نیز تاکید شده است هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

صالحی با اشاره به انجام تمام اقدامات بهداشتی در خصوص این سگ گزیدگی و تزریق واکسن هاری، بیان کرد: روستای روهانی به علت نزدیکی به محل دفن زباله‌های شهرستان متأسفانه بیشتر با پدیده سگ‌های ولگرد مواجه است و با تاکید فرماندار و دادستان نهاوند اقدامات ویژه در این روستا انجام خواهد شد.

بخشدار مرکزی نهاوند در پایان ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده اظهار کرد: دهیار و اعضای شورای روستای کوهانی از این کودک و خانواده وی دلجویی کرده‌اند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

رده: اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار