معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: متأسفانه عدم هماهنگی در سازوکار موجود چه به لحاظ قانونی و چه از منظر لجستیکی با هجمه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان کفاف مقابله با این اقدام ضدتوسعه‌ای را نداده است.
کد خبر: ۷۱۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 18 February 2019
سازوکارهای موجود پاسخگوی مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان تهران نیست

به گزارش «تابناک تهران»؛ احمد تواهن در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان اظهار داشت: با توجه به گسترش و توسعه شهرها و مقتضیات جمعیتی و زمانی به منظور ساماندهی ساخت‌وسازها و نظارت مستمر بر آن‌ها اقدامات پیشگیرانه‌ای تلاش شده تا با اتخاذ راهکارهای قانونی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری به عمل آید.

وی بیان کرد: متأسفانه عدم توجه به رعایت ضوابط فنی در ساخت‌و‌سازها سبب شده ضمن به هدر رفتن سرمایه ملی جامعه، مردم نیز متحمل خسارات غیرقابل جبرانی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: در سال جاری بیشترین تمرکز استانداری تهران در حوزه عمرانی معطوف به جلوگیری و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بود چرا که متأسفانه در سال جاری شاهد رشد چشمگیر این روند غیرقانونی بودیم.

تواهن همچنین خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌های بسیار اما متأسفانه عدم هماهنگی در سازوکارهای موجود چه به لحاظ قانونی و چه از لحاظ لجستیکی با هجمه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح استان کفاف مقابله با این اقدام ضدتوسعه‌ای را نداده است.

انتهای پیام/ش

 

رده: اخبار تهران

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار