مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استاندار تهران از افتتاح ۵ هزار و ۱۳۸ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 18 February 2019
تهران| بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در پرند به متقاضیان تحویل داده می‌شود

به گزارش «تابناک تهران»؛  علی‌اکبر خراسانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس اظهار داشت: به رغم تمام محدودیت‌ها در شرایط اقتصادی کنونی بالغ بر 5 هزار و 15 واحد مسکن مهر در شهر پردیس مورد بهره‌برداری قرار گرفته و اکنون نیز بالغ بر 5 هزار و 138 واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در شرف افتتاح است.

وی همچنین با اشاره به آماده‌سازی پروژه پل سیمان در منطقه پاکدشت نیز بیان کرد: این پروژه از جمله طرح‌هایی بود که از سال‌های متمادی در محور جاده امام رضا(ع) معطل مانده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر مجدد از سر گرفته شده است که بهره‌برداری از آن گامی مهم در راستای توسعه شهرستان پاکدشت است.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران افزود: اقدامات آماده‌سازی این سازه اجرا و عملیات زیرسازی و رمپ آن نیز مورد پردازش عمرانی قرار گرفته است که با آماده‌سازی و ایمن‌سازی لوله بنزین شاهد بهره‌برداری و افتتاح نهایی آن از سوی دستگاه‌های مرتبط هستیم.

انتهای پیام/ش

 

رده: اخبار تهران

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار