کد خبر: ۷۱۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 19 February 2019

علیرضا مصلحی | بی قانون

به سوالات زیر پاسخ دهید و در صورت برنده شدن یک رأس گوسفند بلوند رومانیایی با چشمان آبی تحویل بگیرید.

سوال ۱ - وزارت کشاورزی: ۲۰۰۰ رأس گوسفند وارد شده
فرودگاه امام: ۱۰۷۳ رأس وارد شده
به نظر شما اختلاف در تعداد گوسفندان به چه دلیل است؟

الف) هیچ اختلافی وجود ندارد گوسفند! شما روزنامه‌نگاران تحت تاثیر القائات رسانه‌های غربی فکر می‌کنید اختلافی در تعداد گوسفندان وجود دارد و قصد دارید دوباره با پوز روشن‌فکری بساط سیاه‌نمایی و لجن پراکنی را در جامعه باز کنید. اما باز هم کور خوانده‌اید. هر انسان آگاهی می‌داند که این دو عدد با هم برابرند.
ب) چشم سلبریتی‌ها روشن! وقتی در این شرایط اقتصادی کشور، با آن وضع پوشش مشغول جشنواره‌بازی هستند، باید هم ۹۲۷ تا گوسفند در کشور غیب شود. نه به فکر حل مساله تورم هستند، نه به فکر جلوگیری از سقوط ارزش پول مملکت، نه به فکر اشتغال جوانان. این هم از دسته گل آخرشان. خدا از سرتان نگذرد سلبریتی‌نماهای مفت خور!
ج) این تعداد گوسفند ظاهرا از اهالی رومانی بودند. رومانی کجاست؟ در غرب. مساله حل شد. چقدر فریاد بزنیم به غربی‌ها اعتماد نکنید. معلوم نیست کجا خودشان را گم و گور کرده‌اند پدرسوخته‌های بد ذات!
د) همان‌گونه که می‌دانید، رسانه‌ها اخیرا اعلام کردند گوشت قرمز عامل اصلی انواع سرطان است. خوشبختانه با درایت مسئولان تعدادی از این قاتلان سنگدل به محض ورود به کشور، شناسایی و معدوم شدند. تعداد باقی‌مانده هم به زودی دستگیر شده و به سزای اعمال‌شان خواهند رسید. مردم نگران نباشند.

سوال ۲ - در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ولنتاین تعداد زیادی خرس ولنتاین در سایت دیوار به فروش گذاشته شده ‌است. به نظر شما علت این امر چیست؟

الف) هدیه رو وا نکرده پس فرستاد.
ب) هدیه رو وا نکرده فصل استارت.
ج) هدیه رو وا کرد گفت خاک بر سرت با هدیه خریدنت ايکبیری و سپس آن را فروخت و به زخم زندگی مالید.
د) هدیه رو دست به دست کرد و به سایت دیوار مالید.
ه) هستند انسان‌هایی که تعداد زیادی خرس‌ از اشخاص مختلف هدیه می‌گیرند. لذا تعدادی از آن‌ها را می‌فروشند تا خانه تبدیل به باغ وحش نشود. به هر حال آنچه مهم است همان عشق و علاقه پاک و راستینی است که به یکایک آن افراد دارد. انسان اشک در چشمانش حلقه می‌زند لامصب.
و) هق هق هق (این صدای هق هق گریه نویسنده مطلب است که تحت تاثیر گزینه ه قرار گرفته و نمی‌تواند این گزینه را طراحی کند. به بزرگواری خودتان ببخشید

 

رده: اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار