استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: در سطح استان تهران ۳۷ درصد به لحاظ روانی دچار اختلال هستند.
کد خبر: ۷۱۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 19 February 2019
۳۷ درصد در سطح استان تهران دچار اختلال روانی هستند

به گزارش «تابناک تهران»؛ انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در همایش بانوان که در استانداری تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز شرایط اقتصادی در ایران و دنیا به گونه ای است، که بانوان ناگزیر به فعالیت اقتصادی مشارکت هستند.

وی افزود: میزان مشروعیت و مقبولیت هر نظام و حکومتی بسته به استفاده و توجه به سلایق مختلف است و بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و اگر به لحاظ تخصصی به کارکرد بانوان اعتقاد داشته باشیم باید زمینه های  مشارکت بانوان را فراهم کنیم.

استاندار تهران با بیان این که در شاخص های سلامت و بهداشت بعد از انقلاب شاهد ارتقای سطح این شاخص ها در حوزه  بانوان بودیم، اضافه کرد: در بحث تصدی بانوان در مشاغل مدیریتی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، در شاخص اقتصادی و مشارکت بانوان نیز هنوز باید کار کنیم و نباید اجازه دهیم که بانوان به لحاظ اقتصادی آسیب ببینند.

محسنی بندپی ادامه داد: در سطح استان تهران ۳۷ درصد به لحاظ روانی دچار اختلال هستند و سمن ها که واسطه بین مردم و دستگاه های دولتی هستند باید برای رفع این مشکل  ورود پیدا کنند و سمن های مرتبط با حوزه بانوان باید فعالانه مشارکت کنند، استانداری تهران نیز از این سمن ها حمایت می کند.

وی گفت: برای هر گونه برنامه ریزی و سیاست گذاری و پیشبرد اهداف سمن های حوزه بانوان آمادگی داریم.

 

رده: اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار