کد خبر: ۷۱۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 20 February 2019

اینکه مسافران با چه وسیله ای عازم سفر شوند، فقط به مقصد بستگی ندارد. در دنیایی که دسترسی به انواع وسایل از اتوبوس و ماشین شخصی تا قطار و هواپیما و کشتی مهیاست، انتخاب بیش از هر چیز به حال و هوای خودمان بستگی دارد. چند سالی است که مسافران این اقبال را دارند که بتوانند خرید بلیط هواپیما و قطار خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به خروج از خانه انجام دهند. خرید بلیط اتوبوس آن هم به صورت آنلاین برای مسافرانی که دل به جاده زدن بخشی از زندگی روزانه شان شده، یک فرصت بزرگ است؛ فرصتی که سایت قاصدک 24؛ متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

قاصدک 24

نحوه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در قاصدک 24

خرید آنلاین بلیط اتوبوس به ویژه برای دانشجویان که اغلب سفرهای خود را با اتوبوس انجام می دهند، مساویست با راحتی هر چه بیشتر. البته مشتریان سفر با اتوبوس فقط به دانشجویان محدود نمی شوند. خیلی ها سفر را با عبور از دل جاده و تماشای مناظر و توقف های گاه و بیگاه در مسیر می پسندند. اگر شما هم از این دسته هستید، می توانید خرید بلیط اتوبوسخود را به راحتی در قاصدک 24 انجام دهید. چگونه؟ 
برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس خود از قاصدک 24 وارد سایت و قسمت بلیط اتوبوس شوید. خوشبختانه می توانید هم بلیط رفت و هم بلیط برگشت خود را از این سایت تهیه کنید. برای این منظور نوع بلیط یعنی یک طرفه یا دو طرفه را انتخاب کرده و اطلاعات سفرتان را وارد کنید. اطلاعات سفر شامل مبدأ، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و نیز تعداد مسافر می شود. 
با پر کردن فیلدهای مربوطه کلیه بلیط های اتوبوس در مسیر مورد نظر شما نمایش داده می شوند. خبر خوب این است که می توانید هر اتوبوسی را که می خواهید انتخاب کنید و این کار از طریق فیلتر کردن شرکت مسافربری که در سمت راست صفحه تعبیه شده، صورت می گیرد. انتخاب بلیط اتوبوس مرحله بعدی است که در آن می توانید مسیر و ساعت حرکت را هم ببینید. با کلیک روی گزینه ادامه خرید، تأیید اطلاعات خود و پرداخت اینترنتی در کوتاه ترین زمان بلیط اتوبوس شما به ایمیلتان ارسال می شود.

خرید بلیط اتوبوس از قاصدک 24 یه فرصت استثنائی

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 مزایای زیادی را در اختیار مسافران قرار می دهد. مثلا: 
• نمی توان انکار کرد که رزرو بلیط اتوبوس آن هم در مدت زمان اندک یک اتفاق مثبت است. لازم نیست دست از همه کار بکشید، از خانه خارج شوید و شاید هم دست خالی برگردید. هر جا که باشید، با اتصال به اینترنت از طریق لپتاپ یا حتی موبایل می توانید بلیط خود را خریداری کنید. 
• شما می توانید وقتی برای خرید بلیط اتوبوس به قاصدک 24 مراجعه می کنید، از بین شرکت های مسافری دست به انتخاب بزنید. حضور شرکت های اتوبوسرانی مختلف از ماهان سفر تا آریا سفر و گیتی پیما دست شما را در انتخاب اتوبوس دلخواه تان باز می گذارد. 
• امکان خرید بلیط ارزان اتوبوس، یک مزیت دیگر است. خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی از قاصدک 24، می تواند یک بلیط ارزان اتوبوس را در جیب شما بگذارد. هم به این دلیل که واسطه ها حذف شده اند و هم اینکه خرید های اینترنتی بلیط به طور معمول مشمول تخفیف سایت های فروش می شوند. 
• با انتخاب بلیط اتوبوس مورد نظر خود، بخشی به نام اطلاعات بیشتر را مشاهده می کنید. در این بخش چینش صندلی های اتوبوس، صندلی های خالی، صندلی های رزرو شده و جنسیت مسافران را هم می توانید مشاهده کنید. این گزینه برای بسیاری از مسافران اهمیت زیادی دارد. 
• خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 به این معنی نیست که پس از رزرو بلیط خود، تنها می مانید. حضور یک تیم پشتیبانی 24 ساعته که در صورت بروز هر گونه مشکل در پروسه خرید به کمک شما می شتابد، می تواند باعث دلگرمی شما شود.

همه آنچه که در خرید آنلاین بلیط اتوبوس از قاصدک 24 برای شما مهیا می شود، کافیست تا برای سفر خود برنامه بریزید و نگرانی از بابت خرید بلیط نداشته باشید. می توانید سفرهای نوروزی خود را با خرید بلیط اتوبوس در کوتاه ترین زمان ممکن از قاصدک 24 شروع کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار