با وجود افزایش شدید قیمت در بازار خودرو، بسیاری از مصرف کنندگان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بدنبال تهیه خودرو مناسب با بودجه زیر ۴۰ میلیون تومانی هستند.
کد خبر: ۷۱۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 20 February 2019
با 40 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

به گزارش «تابناک تهران»؛ این روزها افزایش افسار گسیخته قیمت‌ انواع خودرو باعث شده تا خریداران خودرو به جای خرید خودروهای صفر به سمت کارکرده ها بروند تا با صرف هزینه‌ای کمتر صاحب خودرو شوند. اما سؤال اینجاست خریداری که به دنبال خودروهای کارکرده زیر 40 میلیون تومان هستند کدام خودروها را بخرند؟

 درادامه این مطلب در صددیم بهترین گزینه ها را در بخش خودروهای زیر40 میلیون تومان که مناسب با بودجه بسیاری از مصرف کنندگان است را معرفی کنیم.

در بخش خودروهای حدود 40 میلیون تومانی یکی از گزینه‌های مناسب مراجعه به خودروهای با عمر بالای 20 سال خارجی است. برای نمونه می‌توان  به خودرو های دهه 90 میلادی مثل میتسوبیشی لنسر‌ها یا گالانتها یا تویوتا کرولا ها و از این قبیل خودروها اشاره کرد.

البته خودروهای دست دوم مونتاژ داخلی هم با توجه به قیمت مناسب و دسترسی آسان‌تر به لوازم یدکی از گزینه های جذاب برای متقاضیان داخلی به حساب می‌آیند.

اولین گزینه که به راحتی قابل حدس زدن است خودروی پراید با انواع و اقسام مدلهای آن  است. پراید با مدل سالهای 71 تا 93  به راحتی با بودجه زیر 40 میلیون تومان قابل خریداری است. بعد ازپراید میتوان  به ام وی ام 110 اشاره کرد مدل سالهای 85 الی 94  نیز با رنج بودجه 40 میلیون تومان قابل خریداری هستند.

تیبا مدل سالهای 91ال 94  نیز از گزینه های جذاب این حوزه به حساب می‌آید. گفتنی است، دوو سیلو مدل سال های 76الی 81 در این لیست قرار خواهد گرفت. همچنین گزینه جذاب  پژو 206 تیپ 2 مدل سال های 81 الی 84 هم گزینه خوبی به نظر میرسد.

سمند معمولی یا همان اس ئی مدل سال های 81 الی 85 ، سمند ال ایکس مدل سال های 83 الی 84، همچنین پژو پارس مدل سال های 82 الی 86، پژو 405 مدل سال های 76 الی 87 هم با بودجه 30 تا 40 میلیون تومانی قابل خریداری هستند.

البته باید یادآوری کرد در خرید خودرو دست دوم به نکات زیاد باید توجه کرد از قبیل  وضعیت بدنه، موتوری ،شاسی و... که در گزارشهای بعدی کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

 

رده: اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار