کد خبر: ۷۱۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 23 February 2019

شهاب پاک نگر | بی قانون

با این آزمون سن واقعی‌تان را بفهمید؛ اگر هر مورد را کامل به یاد بیاورید، چهار نمره و اگر تقریبا یادتان باشد دو نمره کسب می‌کنید، جمع این نمرات سن واقعی‌ شماست:

الف) کنترل تلویزیون درون یک کیسه و توی یک محافظ بود که با فنر سایز می‌شد و چون جلوی تلویزیون یک رومیزی سفید سوراخ سوراخ قرار داشت، امکان کانال عوض کردن با کنترل وجود نداشت ولی شما اجازه نداشتید دستی هم کانال را عوض کنید چون ممکن بود تلویزیون خراب شود.

ب) همه چیز را باید با روکش استفاده می‌کردید، مثل مبل، تخت، فرش و... این روکش فقط وقتی مهمان‌های خیلی خیلی مهم می‌آمدند، برداشته می‌شد و بلافاصله بعد از رفتن مهمان باید همه روکش‌ها را در جای سابق‌شان پهن می‌کردید.

ج) میز کامپیوتر وسط اتاق پذیرایی بود که روی همه جایش یک کاور طوسی رنگ بود و شما هرچند وقت یک بار باید توپ موس را در می‌آوردید و موهای جمع شده در آن را تمیز می‌کردید.

د) سریال نامبر ماشین و این بیلبیلک سفیدهایی که به در ماشین می‌چسبانند، مهم‌ترین قسمت ماشین است و باید آن را به هرنحوی که شده حفظ کنید، حتی اگر چپ کردید هم مهم نیست ولی سریال نامبر را با چسب پهن روی شیشه حفظ کنید.

ه‍) بهترین چیزها را باید مهمان بخورد، به‌خصوص موز و شما حق ندارید از خرجی که کردید لذت ببرید.

و) مادربزرگ‌تان از مکه برای‌تان نوشابه قوطی‌ای و موز سوغاتی می‌آورده، خاله مادرتان هم از آمریکا شکلات خارجی، یک فامیل هم داشتید که راننده ترانزیت بود و برای‌تان نوشابه خانواده می‌آورد ولی هیچ‌کدام را نمی‌خوردید و در یخچال می‌گذاشتید تا تاریخ مصرفش تمام شود.

ز) پدر بزرگ‌تان یک زمین داشته که عموی پدرتان آن را مفت از چنگش بیرون کشیده و الان یک میلیارد قیمت دارد.

ح) شوهر عمه‌تان یک جوک رایج داشت که می‌گفت «کیوی همان تخم مرغ است که موکتش کرده‌اند» و بعد از هربار تعریف کردن آن از شدت خنده کبود می‌شده.

ط) در محل کار پدر یا مادرتان، یک نفر از آستارا کاپشن خارجی می‌آورده و می‌فروخته و شما و خواهر برادرتان (بدون توجه به اختلاف سن و سایز) همگی از آن کاپشن‌ها دارید.

ی) تلفن بی‌سیم وجود خارجی نداشت، برای همین پدرتان سیم تلفن را سی‌متر اضافه کرده بود که به همه جای خانه دسترسی داشته باشد و بتوان با آن در آشپزخانه هم با تلفن صحبت کرد.

یا) یک‌سری ظرف در «بوفه» داشتید که هیچ وقت استفاده نمی‌شد ولی اگر کسی به آن‌ها آسیب می‌زد با اشد مجازات روبه‌رو بود. موقع خانه تکانی، گردگیری این ظروف تقریبا سه روز طول می‌کشید.

یب) روی لباس استقلال تبلیغ آدامس پرستو بود.

یج) ژاپنی گُله* ریش داره، کلاه پشمی داره، دست به کمر چماق به دست، یک زن هندی داره.

* به دلیل اینکه ممکن بود مورد هجمه طرفداران فرهنگ ژاپنی قرار بگیریم، این کلمه از شعر تحریف شده

 


اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار