رئیس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و ظروف کرایه تهران با تاکید بر برخورد جدی اتحادیه و پلیس با برگزاری جشن‌های مختلط در تالارها و باغ‌تالارهای تهران، گفت: نه تالار لاکچری داریم نه گل آرایی، شمع آرایی و سرو غذاهای خاص مثل میگو و خرچنگ.
کد خبر: ۷۱۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 26 February 2019

خسرو ابراهیمی‌نیا با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی و اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با هرگونه مراسم مختلط در باغ‌تالارها و تالارهای پایتخت اظهار کرد: برگزاری مراسم مختلط عروسی در تالارها ممنوع است و اتحادیه با همکاری نیروی انتظامی به شدت با چنین مواردی برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه گزارشی از برگزاری مراسم مختلط در تالارهای شهر تهران وجود ندارد گفت: خوشبختانه نه در تالارها و نه در باغ‌تالارهای شهر تهران چنین مواردی وجود ندارد ولی بر اساس شنیده‌های بنده، این موارد در حاشیه تهران و در اطراف کرج، شهریار، لواسانات، رودهن و بومهن بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گرفتن هزینه‌های سنگین برای برخی تالارها تحت عنوان مراسم لاکچری، اظهار کرد: اگر منظور از مراسم لاکچری، پول‌های خاص برای گل‌آرایی خاص، شمع‌آرایی خاص یا سرو غذاهایی خاص مثل میگو و خرچنگ باشد، چنین مراسماتی به هیچ وجه در تالارهای شهر تهران برگزار نمی‌شود.

رئیس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و ظروف کرایه افزود: ولی اگر لاکچری به معنای شیک بودن سالن، تمیزی، زیبایی و آراستگی باشد، تمام تالارهای تهران حتی در جنوبی‌ترین نقاط پایتخت هم بهترین شرایط برگزاری مراسم را از این لحاظ دارا هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار