مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به لزوم تهیه پوشاک شب عید نیازمندان گفت: پوشاک شب عید ۲۰ هزار فرزند نیازمند به کمک مردم و خیّران در استان تهران فراهم می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 09 March 2019
پوشاک شب عید 20 هزار نیازمند در استان تهران فراهم می‌شود

به گزارش «تابناک تهران»؛ حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به لزوم همکاری خیّران و مردم در جشن نیکوکاری اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال از اواخر بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده و ابتدای اسفند در مدارس و محلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای 500 هزار فرزند نیازمند در کل کشور پوشاک فراهم می‌شود افزود: در استان تهران برای 20 هزار فرزند نیازمند پوشاک شب عید تهیه می‌شود که تاکنون 65 درصد منابع مالی پوشاک تأمین و بخش زیادی از آن پرداخت یا پوشاک تحویل داده شده و بخش دیگر در حال تحویل است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: پول‌ها و مبالغی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود به تشخیص مدیریت مدرسه و اولیا و مربیان به نیازمندان همان مدرسه اعم از اینکه تحت پوشش کمیته امداد باشند یا نباشند توزیع می‌شود و اگر آن مدرسه نیازمندی نداشت با هماهنگی کمیته امداد به مناطق دیگر کمک می‌شود.

شیران در ادامه با اشاره به تأمین بسته کالایی برای نیازمندان گفت: از مردم و خیّران عزیز خواهشمندیم تا برای تأمین مابقی پوشاک کودکان نیازمند ما را همراهی کنند و از آنجا که به لحاظ اقتصادی نیز شرایط خوبی نداریم امید است با کمک خیّران بتوانیم بخشی از کالاهای شب عید و بسته کالایی برای نیازمندان تهیه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و خیّران می‌توانند به شکل حضوری یا از طریق تلفن 096887 در کل کشور و شماره 7355 در استان تهران به صورت تلفنی کمک‌های خود را ارائه دهند و یا از طریق سامانه #1*8877* برای جشن نیکوکاری همکاری کنند.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار