روز گذشته نیرو‌های آتش نشانی مشهد، جسد زنی را از درون چاه فاضلاب یک منزل مسکونی در منطقه بولوار طبرسی شمالی بیرون کشیدند که توسط همسرش به قتل رسیده بود!
کد خبر: ۷۲۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 11 March 2019

روز گذشته نیروهای آتش نشانی مشهد، جسد زنی را از درون چاه فاضلاب یک منزل مسکونی در منطقه بولوار طبرسی شمالی بیرون کشیدند که توسط همسرش به قتل رسیده بود!

سیزدهم آذر گذشته، مرد 45 ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی از گم شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم دو روز قبل برای رفتن به سر کارش از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است! در پی اعلام این گزارش پرونده ای در «دایره مفقودی های پلیس آگاهی خراسان رضوی» تشکیل و استعلام از مراکز مختلف آغاز شد اما نتیجه بررسی نشان می داد که هیچ اثری از زن 40 ساله که دارای عروس و داماد بود، وجود ندارد!

در نهایت با به دست آمدن سرنخ های مشکوکی از جنایت، این پرونده زیر نظر قاضی کاظم میرزایی (قاضی با تجربه ویژه قتل عمد) قرار گرفت. این گونه بود که با راهنمایی های قضایی، تحقیقات کارآگاهان دایره قتل عمد وارد مرحله جدیدی شد و آنان روز گذشته با دستگیر کردن همسر زن گم شده، او را مورد بازجویی های تخصصی قرار دادند تا این که چند ساعت بعد به قتل زن 40 ساله اش اعتراف کرد و گفت: او می خواست از من طلاق بگیرد ولی من موافق نبودم تا این که شب حادثه او را خفه کردم و جسدش را درون چاه فاضلاب انداختم و سر چاه را نیز با موزاییک بستم!

بنابراین گزارش در پی اعترافات صریح این مرد خشن، روز گذشته با حضور قاضی میرزایی و کارآگاهان اداره جنایی، نیروهای آتش نشانی جسد زن یاد شده را از چاه بیرون کشیدند! بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد

منبع: خراسان

http://www.tabnaktehran.ir

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار