حمید گورزی در خصوص شایعه حضور و اجرایش در یکی از ویژه برنامه‌های تحویل سال گفت: نوروز۹۸ با سریال و مسابقه «پنج ستاره» مهمان خانه‌ها می‌شوم، هنوز حضورم در ویژه برنامه‌های نوروز قطعی نشده است.
کد خبر: ۷۲۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 11 March 2019

شرط عجیب چهره‌های مشهور برای شرکت در «پنج ستاره»

به گزارش «تابناک تهران»؛ حمید گودرزی مجری، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر اجری مسابقه «پنج ستاره» را برعهده دارد گفت: درایام نوروز در یک سریال که تولید شبکه دو سیماست بازی خواهم داشت، همچنین اجرای مسابقه تلویزیونی پنج ستاره را نیز به عهده دارم.

گودرزی اظهار داشت: من اجرا در مسابقه تلویزیونی پنج ستاره را دوست و سعی دارم دست در دست تیم تولید، این مسابقه تلویزیونی را برای مخاطبان جذاب تر اجرا کنم، اصلا نمی پسندم که مسابقه پنج ستاره شبیه به سوال و پاسخ‌های کنکوری اجرا شود.

این مجری با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز می توان به جز دعوت از چهره‌ها افرد دیگری را نیز مهمان مسابقه تلویزیونی پنج ستاره کرد، گفت: در جلسه ای که با مسئولان این برنامه داشتیم لیستی از اشخاص شناخته شده تنظیم کردیم و آنها را برای حضور در برنامه دعوت کردیم اما خیلی از آنها نپذیرفتند که رو به روی دوربین به سوالها پاسخ دهند، عده ای هم گفتند که مایل هستند که به برنامه بیایند و در مسابقه شرکت کنند اما در صورتی که جواب سوالها را در اختیار آنها بگذاریم.

وی خاطر نشان شد: اینکه آنها جواب سوالها را خواستند به خاطر برد مالی و جایزه نبود بلکه این افراد بحث از آبرویشان را جلو می کشیدند و می گفتند که اگر نتوانند به سوالات پاسخ دهند مقابل مردم و مخاطبان حس خوبی نخواهند داشت.

خودم شرکت کننده خواهم شد
گودرزی گفت: شاید خود نیز در ایام عید مقابل دوربین پنج ستاره در جایگاه شرکت کننده حاضر شود و اطلاعات عمومی اش را بسنجد چون خیلی از مخاطبان این برنامه درخواست کرده اند که من هم یک روز به جای شرکت کنندگان در این مسابقه حاضر شوم. به جرات می گویم که حمید گودرزی هیچ مشکلی با این قضیه ندارد و سعی می کنم به زودی مخاطبان شاهد حضور من به عنوان شرکت کننده باشند.

این بازیگر همچنین عنوان کرد: من پیشنهادهایی هم به کارگردان و تهیه کننده این مسابقه دادم و گفتم علاوه بر دعوت افراد شاخص خیلی بهتر می شود اگر چند نفر از کسانی که المپیادی و یا جزو نخبگان هستند در این برنامه به عنوان شرکت کننده حضور پیدا کنند مطمئنا برای مخاطبان این برنامه جذاب می شود وقتی نخبه کشورش را به عنوان شرکت کننده ببیند و سطح اطلاعات عمومی او را بسنجد.

گودرزی با اشاره به اینکه خیلی دوست دارد در ویژه برنامه عید میزبان افراد سیاسی نیز نیز باشد، گفت: خود من خیلی دوست دارم که با افراد سیاسی برنامه را مقابل دوربین ببرم اما باید دید آنها هم دوست دارند یا خیر.

این مجری در پاسخ به اینکه آیا پیش آمده است از بازیگران کسی به او پیشنهاد داده باشد تا در مسابقه پنج ستاره شرکت کند اظهار داشت: بله، چند نفری از بازیگران گفتند که ما می خواهیم در این برنامه شرکت کنیم اما برای این حضور شروطی گذاشتند.

منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار