واکنش تند آجیل تواضع به دستگاه دولت:
مالک و مدیر فروشگاه آجیل تواضع اصل با اعلام اینکه محصولات فروشگاه متبوع او نیازی به استاندارد ندارد، گفت: "این فروشگاه سطح خود را بالاتر از استاندارد ایران می‌داند!".
کد خبر: ۷۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 13 March 2019
واکنش تند آجیل تواضع به دستگاه دولت: نه نیازی به استاندارد ایران داریم، نه قبولش داریم

به گزارش تابناک از تهران ، امروز طاهری مدیر استاندارد استان تهران اعلام کرده است "در پی گزارشات واصله و در جریان بازرسی‌های ویژه نوروز بازرسان استاندارد از مراکز صنفی و عرضه آجیل، تخلف یکی از فروشگاه‌های معروف که اقدام به عرضه آجیل در بسته‌بندی با نشان استاندارد جعلی می‌کرد، محرز و بسته‌بندی‌های آن توقیف شد".

البته طاهری تأکید کرده است که این برند هنوز اقدامی برای تکمیل پرونده جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد انجام نداده است.

 در همین ارتباط یوسف‌پور مالک و مدیر فروشگاه آجیل تواضع اصل در واکنش به صحبت‌های این مقام مسئول در استاندارد تهران در گفتگو با یک سایت موسوم به نود اقتصادی با اعلام اینکه محصولات فروشگاه متبوع او نیازی به استاندارد ندارد، گفته است "این فروشگاه سطح خود را بالاتر از استاندارد ایران می‌داند!".

وی با بیان اینکه مشتریان این فروشگاه در حین مراجعه هیچ وقت سؤال نکرده‌اند که آیا محصولات فروشگاه تواضع اصل استاندارد دارد یا خیر، بلکه فقط به‌دنبال خرید محصولات این فروشگاه هستند گفت: البته سطح استاندارد ایران بسیار پایین بوده و حتی استاندارد ایران را قبول نداریم!


انتهای پیام/*

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
France
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
راست میگه. استانداردی که تو یه سیستم فاسد و پر از رشوه به محصولات داده میشه، چه اعتباری داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار