رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار از غرق شدن یک جوان در ساحل کرفون این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۷۲۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ 22 March 2019

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار از غرق شدن یک جوان در ساحل کرفون این شهرستان خبر داد .

محمد رضا صابری شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ان ، افزود: جوان 18 ساله ایی که ساعت 14 بعدازظهر امروز برای صید ماهی به دریا رفته بود، متاسفانه دیگر بازنگشت.
وی با اعلام اینکه بلافاصله نیروهایی از شرکت پره شیلات و هلال احمر برای یافتن جسد به جست و جو پرداخته اند ، گفت: متاسفانه جنازه این فرد هنوز پیدا نشده است .
شهرستان جویبار در استان مازندران دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی است.
** نجات 9 خانوار از سیل
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار در خصوص سیل شب گذشته در منطقه گیل خواران از توابع این شهرستان ، گفت: بر اثر جاری شدن سیل در بخش گیلخوارن 15 روستا در این منطقه درگیر سیل شد که متاسفانه وقوع سیل تلفات مالی زیادی به بخش های مسکن و کشاورزی این روستاها وارد کرده است .
صابری با اعلام اینکه نیروهای هلال احمر سریعا به کمک خانواده های درگیر سیل شتافتند ، گفت که نیروهای هلال احمر 9 خانوار را از سیل نجات دادند .
وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر به تخلیه آب منازل و توزیع بسته های غذایی پرداخته اند ، گفت : فردا با فروکش کردن آب در منازل این روستاها به توزیع پتو و موکت در بین افراد حادثه دیده خواهیم پرداخت .
بارندگی شدیدی که از عصر یکشنبه 26 اسفند ماه در مازندران باریدن گرفت سبب جاری شدن سیلاب در چند نقطه از شهرستان های مرکزی استان شد .
شب گذشته در بخش گیل خواران از توابع شهرستان جویبار هم روستاهایی اعم از انارمرز ، انبارسر ، گلدشت ، میانملک ، لپوصحرا ، نفتچال ، لاریم ، چوباغ و عروسکتی درگیر سیل و آب گرفتگی شده بودند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار