لوتوس قرار است از یک ابرخودرو جدید برای رقابت با بوگاتی شیرون رونمایی کند.
کد خبر: ۷۲۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 23 March 2019

پیش‌تر احتمال تولید یک ابرخودروی فوق سریع توسط شرکت انگلیسی لوتوس مورد بررسی قرار گرفته بود. حال ظاهرا روز به روز این شرکت به هدف خود نزدیک‌تر می‌شود. فعلا اطلاعات زیادی درباره جزییات این پروژه عظیم به بیرون درز نکرده است اما بنظر می‌رسد این خودروساز انگلیسی هر کاری می‌کند تا این محصول برگ برنده آن باشد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها این خودرو بر پایه مدل کانسپت Evil Vision GT که پیش‌تر معرفی شده ساخته می‌شود. این خودروی مفهومی که حاصل قلم قدرتمند طراح آنتونیو پاگلیا است، از خودرو‌های کلاسیک فرمول یک و هواپیما‌های جنگنده در طراحی خود الهام گرفته است. نمای کلی اتومبیل Evil Vision GT بر پایه آستون‌مارتین Valkyrie و مرسدس AMG One شکل گرفته است.

در نمای جلوی خودرو، ورودی‌های عظیم هوای برای مکش حجم بالایی از آن به سمت رادیاتور ها مشاهده می‌شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود قسمت میانی خودرو به صورت یک کانال از جلو تا بخش پشتی خالی گذاشته شده تا هوای عبوری را مستقیما به دیفیوزر‌های عقب هدایت کند. در بخش جلویی همچنین از چراغ‌های باریک و کوچکی بهره‌گرفته شده و ظاهرا یک محفظه کوچک بار‌ هم در جلو قرار گرفته که البته نمی‌توان انتظار حجم زیادی را از آن داشت.

در نمای جانبی کلیه اقدامات انجام شده در جهت افزایش آیرودینامیک صورت گرفته است. حتی به جای استفاده از آینه بغل، از دو دوربین کوچک در کنار خودرو استفاده شده که تصویر پشت را در صفحه نمایش قرار گرفته در داخل خودرو نشان می‌دهند. همچنین یک کانال هوای دیگر در بخش کناری خودرو جای گرفته تا هوای عبوری را به سمت بال عقب هدایت کند. ویژگی که شبیه به محصولات شرکت پاگانی ارزیابی می‌شود.

این شرکت هنوز اعلام نکرده که این خودرو قرار است هیبرید باشه یا از سیستم تمام الکتریکی استفاده کند هرچند طراحی خودرو به گونه‌ای است که امکان قرار گرفتن یک پیشرانه عظیمی بنزینی در بخش پشتی آن را میسر می‌سازد. در ادامه سایر تصاویر مربوط به اتومبیل Lotus Evil Vision GT Concept را مشاهده می‌کنید:

ابرخودروی لوتوس در یک قدمی تولید +تصاویر

ابرخودروی لوتوس در یک قدمی تولید +تصاویر

ابرخودروی لوتوس در یک قدمی تولید +تصاویر

ابرخودروی لوتوس در یک قدمی تولید +تصاویر

ابرخودروی لوتوس در یک قدمی تولید +تصاویر


 


انتهای پیام/

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار