یکی از ۵۰۰ نفری که در ابتدای دولت یازدهم به اوباما نامه نوشتند به تازگی در یکی از شرکت‌های خودروسازی مطرح پست مدیریتی گرفته است.
کد خبر: ۷۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 07 April 2019

به گزارش تابناک از تهران ، اخیرا فردی بدون هیچ گونه سابقه مدیریتی و رزومه کاری و احتمالا بدون اخذ تاییدیه از نهادهای نظارتی در یکی از شرکت‌های خودروسازی یک پست مدیریتی گرفته است.

خانم «ن- الف» پیش از حضور در این پست، سابقه خاصی نداشته و با حضور در میتینگ های سیاسی به لایه‌های اصلی ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری وارد شده و از این رو توانسته زمینه اخذ چنین پستی را مهیا سازد.

خانم «ن- الف» در اوج تحریم‌ها و شرایطی که زندگی هموطنان با مشکلات متعددی روبرو بود با ارسال نامه به اوباما، تلویحا برنامه صنعت هسته‌ای را زیر سؤال برده و حاکمیت را به نیازهای مردم بی‌توجه دانست.
گفته می شود این عضو کمپین یک میلیون امضای جنبش زنان، کاندیدای ورود به مجلس شورای اسلامی نیز بوده و در برخی موارد به یکی از مسوولان ارشد اقتصادی مشاوره می داده است.

منبع: فارس

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
یک نفر هم نامه به اوباما را امضا کرد و مشاور وزیر شد؛ فاطمه تندگویان یکی از آلوده ترین چهره های اصلاح طلب که سالها زیر نقاب خانواده شهدا به این آب و خاک و ملت خیانت کرده است.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار