وزیر دفاع گفت: پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا، تمام امکانات نیروهای مسلح به صورت جهادی وارد میدان شد و در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۷۳۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 13 April 2019

امیر سرتیپ امیر حاتمی که برای بازدید از روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان به استان سفر کرده بود، امروز  در نشستی که با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح منطقه در قرارگاه کربلای نیروهای مسلح خوزستان داشت، اظهار کرد: شرایط جوی که در کشور پیش آمد کاملا متفاوت و دور از اتظار بود چرا که در سه دهه اخیر شاهد خشکسالی تدریجی بوده‌ و تمامی توجهات به چگونگی برطرف کردن و گذر از این شرایط معطوف شده بود.

وی افزود: مردم، نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی با اخلاص، تلاش و مردانگی و احساس مسئولیت دینی در استان‌های ایلام، گلستان، خوزستان، لرستان و شیراز با سیل مقابله کردند و این مثال‌زدنی و قابل تحسین است.

وزیر دفاع ضمن هوشمندانه و به موقع دانستن صدور اوامر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نیروهای مسلح در جهت گسیل امکانات برای امدادرسانی به سیل‌زدگان، گفت: پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا، تمام امکانات نیروهای مسلح به صورت جهادی وارد میدان شد و در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

وی افزود: ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با تقسیم کار مناسب، شبانه روزی و پرحجم و همچنین پای کار آوردن تمام تجهیزات امدادی اعم از هواپیما، بالگرد، نفربر، تجهیزات فنی و مهندسی و ... توانستند بحران ناشی از سیل را به خوبی کنترل کرده و نیروهای مسلح توانستند مدیریت  جهادی و انقلابی خوبی را در مواجه با سیل ارائه دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار