رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ساماندهی و تجمیع واحدهای صنعتی اولویت دار در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 15 April 2019

"نعمت اله ترکی" با اشاره به شعار سال 98 مبنی بر «رونق تولید» از تجمیع و ساماندهی قطعی واحدهای تولیدی صنعتی مجوز دار استان تهران در سال 98 خبر داد.

وی افزود: کار ساماندهی واحدهای صنفی و صنعتی از سال گذشته آغاز شده و اکنون در سطح استان تهران 5 هزار و 500 واحد صنعتی فعال در شهرک های صنعتی و حدود 6 هزار واحد تولیدی صنعتی در خارج از محدوده شهرک ها وجود دارد، در مجموع حدود 11 هزار واحد تولیدی صنعتی اولویت دار در استان تهران است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ساماندهی واحدهای صنعتی فعال رسمی و غیررسمی استان تهران تا پایان سال 98 خبر داد و گفت: از همه واحدهای تولیدی پراکنده فعال و نیمه فعال مجوزدار، درخواست کرده ایم تا برای دریافت مجوز استقرار در شهرک های صنعتی مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه تسهیلات بانکی و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران استان است، بیان کرد: طبق تبصره 18 قانون بودجه سال 97 که این تبصره در بودجه 98 هم تکرار شده است، منابع مالی قابل توجهی برای طرح های با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی و نوسازی واحدهای تولیدی نیازمند سرمایه دیده شده است.

ترکی همچنین بر ایجاد اشتغال جدید و افزایش سرعت تولید از طریق فعال شدن واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه سال 98، سال رونق تولید نامگذاری شده، دستگاهای متولی رونق تولید از جمله صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و ...جلسات ویژه ای برای تقویت واحدهای در حال تولید و فعال کردن واحدهای نیمه فعال برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ جلسه ویژه شناسایی ظرفیت های تولیدی استان تهران صبح امروز به ریاست "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، حضور "یدالله صادقی" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از معاونین سازمان مدیریت، مدیران شرکت شهرک های صنعتی در سالن جلسات سازمان مدیریت استان تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار