تهیه گزارش ملی از سیل تهران توسط دولت
کد خبر: ۷۳۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 17 April 2019

شهردار تهران با اعلام خبر تدوین گزارش ملی سیل تهران توسط دولت گفت: تهیه گزارش ملی در دنیا مرسوم است و می‌تواند درس‌های بزرگی به ما دهد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، پیروز حناچی در آیین بهرداری از ۲۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۶ با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده، اظهار داشت: این پروژه‌ها برای شرایط خاص است و برای بهتر شدن حال تهران بسیار موثر است.

وی ادامه داد: ما اگر با تهدیداتی مواجع هستیم باید آن را شناسایی کنیم و آمادگی لازم برای مقابله با آن‌ را داشته باشیم.

شهردار تهران با اشاره به سیل اخیر و بخصوص سیل در شیراز گفت: متاسفانه ما در سیل اخیر به علائم توجه نکردیم و به همین دلیل غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: در سیل اخیر مکان‌های تازه ساخته شده دچار آبگرفتگی شد و مکان‌هایی که در قدیم ساخته شده دچار آبگرفتگی نشد و این نشان می‌دهد که ما توجهی به معماری گذشته نداریم.

شهردار تهران با بیان اینکه تمامی رودخانه‌های تهران قبل از فصل زمستان و قبل از عید لایروبی شد، گفت: در زمان بارش‌ها به تمامی مناطق حالت آماده باش داده شد.

وی افزود: زمانی می‌توانیم در برابر حوادث آمادگی داشته باشیم که به مردم آموزش دهیم که در مواقع حساس چه کارهایی باید انجام دهند.

شهردار تهران با بیان اینکه دولت تصمیم گرفته از سیل‌های تهران یک گزارش ملی تدوین کند، اظهار داشت: تهیه گزارش ملی در دنیا مرسوم است و می‌تواند درس‌های بزرگی به ما دهد.

حناچی ادامه داد: پس از حادثه پلاسکو و تهیه گزارش ملی امروز تجهیزات آتش‌نشانی بسیار پیشرفت کرده و قابل قیاس با گذشته نیست.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار