چند روز قبل شخصی هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشف بدن نیمه جان مردی ناشناس داخل یکی از قبر‌های قبرستانی در اطراف تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 20 April 2019

او گفت: روز گذشته پدرم فوت کرد و صبح امروز مراسم کفن و دفنش بود. صبح زود برای عزاداری و انجام کارهای تشییع او به قبرستانی که در یکی از روستاهای اطراف تهران است رفتم. اما در کمال ناباوری داخل قبر پدرم که کنده بودند مردی زخمی را دیدم. او ادامه داد: ابتدا فکر کردم که او فوت کرده است. اما وقتی نزدیک تر رفتم متوجه شدم که بدنش هنوز گرم است و به سختی نفس می کشد.

نجات از چند قدمی مرگ

به دنبال این تماس بلافاصله مأموران اورژانس و پلیس راهی قبرستان شده و با بدن نیمه جان مردی مواجه شدند که بشدت مجروح شده بود. مرد جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی نسبی راز آدم ربایی و سرقتی خشن را برملا کرد.

او گفت: شب حادثه از محل کارم به خانه برمی گشتم. در کنار خیابان به انتظار ماشین ایستاده بودم که خودروی پژویی در مقابلم توقف کرد. خودرو به غیر از راننده دو سرنشین دیگر داشت که تصور کردم آنها هم مسافرند.

من روی صندلی عقب نشستم و به راه افتادیم. پس از طی مسافتی مرد جوانی که کنار من نشسته بود با تهدید چاقو از من خواست تا هر چه پول نقد دارم به او بدهم و کارت عابر بانکم را هم در اختیارشان قرار دهم. اما من مقاومت کردم و آنها هم دست و پای مرا با تهدید چاقو بستند و بشدت مرا کتک زدند.

۴۰۰ هزار تومان پول نقدی که داشتم را به آنها دادم و بعد هم رمز کارت عابر بانکم را گفتم. آنها هم با کارت من به چندین مغازه پارچه فروشی، ابزار فروشی و طلافروشی رفته و با پول های من خرید
کردند.

بدن نیمه جان در گور خالی

از آنجا که خیلی کتکم زده بودند حالم خیلی بد بود. برای همین به سمت خارج از تهران حرکت کردند. نمی دانم چقدر طول کشید تا خودرو را نگه داشته و مرا دست و پا بسته داخل گودالی انداختند که بعداً متوجه شدم قبر یک پیرمرد بوده که همان روز فوت کرده است. ۱۲ ساعت داخل قبر با مرگ دست و پنجه نرم کردم تا اینکه خانواده پیرمرد برای برگزاری مراسم خاکسپاری به آنجا آمدند و بدن نیمه جان مرا پیدا کردند. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد. در بررسی های صورت گرفته کارآگاهان به سراغ دوربین های مداربسته اطراف قبرستان رفتند اما موفق نشدند هیچ ردی از سرنشینان خودرو به دست آورند.

دستگیری عاملان شکنجه

در ادامه تحقیقات مشخص شد که گوشی تلفن همراه مالباخته توسط مردی در شهریار خریداری شده است. کارآگاهان بلافاصله به سراغ مرد جوان رفته و او در بررسی ها گفت: گوشی تلفن همراه را چند روز قبل از دزد سابقه داری خریداری کرده ام. با به دست آمدن هویت دزد سابقه دار، کارآگاهان به سراغ او رفته و سارق را بازداشت کردند.

دزدسابقه دار در تحقیقات گفت: من به همراه دو نفر از دوستانم سوار بر خودروی پژو در خیابان های پایتخت حرکت می کردیم و با دیدن طعمه مناسب او را به عنوان مسافر سوار می کردیم. بعد از طی مسافتی با تهدید چاقو پول و وسایل نقدشان را سرقت کرده و رمز کارت های عابر بانکشان را می گرفتیم و با آنها کالا خریداری می کردیم. او ادامه داد: آخرین فردی را که سوار کردیم بشدت مقاومت کرد که مجبور شدیم او را کتک بزنیم. فکر کردیم مسافر جوان زیر شکنجه های ما جان داده است برای اینکه ردی از خودمان باقی نگذاریم جسدش را داخل قبری که خالی بود انداختیم و فرار کردیم.

با اعتراف متهم جوان دو همدستش نیز بازداشت شده و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکی ها ادامه دارد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار