همسر حامد کرمی، فرد به قتل رسیده در اعتراضات مردمی به عملکرد موسسه مالی و اعتباری بدون مجوز یک آقازاده با حضور در دادگاه نحوه فعالیت و سپرده‌گیری موسسه را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 22 April 2019
روایت پوزخند یک آقازاده به همسر داغدیده

به گزارش تابناک تهران پنجمین جلسه محاکمه مدیران برخی از موسسات مالی و اعتباری امروز در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه به رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی آغاز شد.

بنابراین گزارش قاضی صلواتی در این جلسه پس از اظهارات مقدماتی نماینده دادستان در خصوص دفاعیات امیرحسین آزاد سرپرست موسسه البرز ایرانیان، از همسر حامد کرمی سرپرست یکی از شعب این موسسه در شهر کرج که توسط معترضین به قتل رسیده است خواست تا در جایگاه قرار گیرد و توضیحاتی در خصوص نحوه قتل همسرش بیان کند.

همسر حامد کرمی با اشاره به اینکه او و همسرش از کارمندان موسسه بودند گفت: جلسات متعددی پشت سر هم برگزار می‌شد که اولویت آن جذب سپرده بود و به دلیل اینکه 90 درصد کارمندان مجموعه جوان بودند برای نشان دادن پیشرفت در کار همگی اقدام به جذب سرمایه از اقوام نزدیک خود می‌کردند.

وی در ادامه افزود: امیرحسین آزاد می‌گفت ما در قدمهای آخر اخذ مجوز هستیم؛ این ماجرا تا سال 95 ادامه پیدا کرد تا اینکه جلسه‌ای برگزار کردند، اول پدرشان و بعد خودشان سخنرانی کردند که باید مجوز را کسب کنیم و برای آن نیاز به مقدار معینی سرمایه داریم که باید با جذب سپرده تامین شود.

همسر حامد کرمی سپس با اشاره به اینکه در بهمن‌ماه سال 95 با همسرش عقد کرده و در اسفندماه همان سال سفری به جزیره کیش داشتند گفت: در آنجا همکاران به حامد زنگ زدند که خیلی شلوغ شده و حامد که دوست امیرحسین آزاد بود 40 دقیقه با او صحبت کرد و آزاد دائما می‌گفت که درست می‌شود. پس از دستگیری امیرحسین آزاد نیز حامد خیلی ناراحت بود و اشک در چشمانش جمع شده بود.

وی سپس با نام بردن از فردی به نام نبی‌نیا گفت: من تعجب می‌کنم که چرا ایشان جزو متهمان نیست جلسه‌ای با حضور او در موسسه البرز برگزار شد و در این جلسه به او گفتیم فحش‌هایی که باید امیرحسین آزاد بخورد ما می‌خوریم که در پاسخ به حامد گفت: شما که دوست حضرت آزاد هستید اینگونه می‌گویید وای به حال بقیه.

همسر حامد کرمی با اشاره به اینکه امیرحسین آزاد را در جلسات حضرت آزاد عنوان می‌کردند افزود: بعد از این جریان شروع کردند به تبعید شعبه به شعبه همسر من.

وی سپس با اشاره به نامه‌‌ای که در اواخر سال 1395 به تمام شعب فکس شده بود گفت: در بالای این نامه یکی از معاونان بانک مرکزی پاراف کرده بود که اینها مجوز را به زودی می‌گیرند اما به دلیل اینکه نام موسسه هنوز در لیست غیرمجازها بود تجمعات ادامه یافت و حامد گفت که دیگر فایده‌ای ندارد و سرکار نروید.

همسر حامد کرمی با اشاره به اینکه امروز سالگرد به قتل رسیدن همسر من است افزود: من شاکی اصلی این پرونده هستم و تا آخر پای آن ایستاده‌ام. امیرحسین آزاد را در دادگاه پولی و بانکی دیدم و گفتم که همسر من که دوست تو بوده مرده پس تو چرا زنده‌ای؟ که در پاسخ به من گفت: تو دوست 15 روزه او بودی و من دوست 15 ساله او هستم و من نیز به او پاسخ دادم که من که دوست 15 روزه او هستم در این دو سال جزجگر زده‌ام پس تو چرا زنده‌ای؟ که به من پوزخند زد و گفت مگر من او را کشتم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار