رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران از کاهش ۶۰درصدی مشتریان آژانس‌ها خبر داد و در خصوص کرایه مصوب آژانس‌ها در سال ۹۸ گفت: از سال ۹۲، آژانس‌های تهران هیچ افزایشی در کرایه‌های خود نداشتند.
کد خبر: ۷۳۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 22 April 2019

آژانس

به گزارش تابناک تهران قاسم قربانی‌خواه با اشاره به کاهش حدود 60 درصدی مشتریان آژانس‌های تهران اظهار کرد: در یکی دو سال گذشته و همزمان با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، 50 تا 60 درصد مشتریان آژانس‌های تهران کم شده است.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران با بیان اینکه بیشترین کاهش مشتریان در مناطق خارج از محدوده طرح ترافیک بوده، گفت: این کاهش مشتریان در کنار افزایش هزینه‌ها باعث شد تا در سال گذشته بیش از 25 آژانس در شهر تهران، فعالیت خود را متوقف کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این شرایط باعث شده تا بسیاری از همکاران ما تمایل پیدا کنند که کسب و کار خود را عوض کنند ولی با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از آن‌ها با مشکل سرقفلی مواجه هستند، در صورت تعویض شغل دچار مشکل خواهند شد.

قربانی‌خواه با بیان اینکه از سال 92، آژانس‌ها و موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران افزایش قیمت در کرایه‌های خود نداشته‌اند گفت: این مشکلات در کنار اینکه از سال 92 به ما اجازه افزایش نرخ کرایه‌ها را ندادند باعث شده تا بسیاری از همکارانمان با مشکلات متعددی در تامین هزینه‌های خود مواجه شوند.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران در پاسخ به این سوال که آیا امسال کرایه آژانس‌های تهران افزایش خواهد یافت یا خیر گفت: تاکنون تصمیم نهایی برای تغییر قیمت یا کرایه‌های امسال به ما اعلام نشده و هنوز مشخص نیست که کرایه‌های سال 98 تغییر خواهد کرد یا خیر.

به گفته وی مالکان آژانس‌های تهران مجاز به اخذ 15 درصد کرایه به عنوان کمیسیون هستند و با توجه به عدم افزایش نرخ کرایه‌ها و همچنین کاهش 50 تا 60 درصدی مشتریان آژانس‌ها، بسیاری از آژانس‌های پایتخت با مشکل تامین هزینه‌های جاری مواجه هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار