سعید عبدولی با شکست حریف هندی توانست مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند.
کد خبر: ۷۳۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 28 April 2019

به گزارش ورزش سه، سعید عبدولی که باتجربه ترین عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران به حساب می آید، با نظر محمد بنا در وزن 82 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا روی تشک رفت. از اول هم مشخص بود که عبدولی شانس نخست کسب مدال طلا در این وزن به حساب می آید و در نهایت هم این فرنگی کار باتجربه با اقتدار توانست مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر از سد ماخات یریژیپوف قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت.

عبدولی در این دیدار با سینگ هارپریت از هند کشتی گرفت و بازهم بدون اینکه امتیازی بدهد، قبل از پایان وقت قانونی حریفش را شکست داد. این فرنگی کار اندیمشکی که 2 بار در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز رسیده بود، از حریفش یک سر و گردن بالاتر بود و با کمرگیری و بیرون کردن حریف از تشک 8 امتیاز گرفت تا در 4 دقیقه پیروزی خود را قطعی کند.

این چهارمین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 بود. حالا تنها یک شانس برای کسب مدال برنز در وزن 97 کیلوگرم باقی مانده که مهدی علیاری تا دقایقی دیگر روی تشک می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار