پس از عملکرد موفق تیم‌های خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور؛
پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به موفقیت تیم‌های استقلال ملاثانی و ملی حفاری در لیگ دسته سه کشور، گفت: این تیم‌ها در سکوت و با کمترین امکانات دست به کارهای بزرگ زدند و عشق بازیکنان بومی نیز انجام چنین ماموریت‌های مهمی است.
کد خبر: ۷۳۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 29 April 2019

سیاووش بختیاری‌زاده بااشاره به عملکرد موفق تیم‌‌های استقلال ملاثانی و ملی حفاری در لیگ دسته سه فوتبال کشور، اظهارکرد:در حالی که وضعیت نمایندگان خوزستان درلیگ برتر، لیگ یک و دو کشور، اسف‌بار است و تمام فوتبال دوستان خوزستانی از نتایج این تیم ها ناامید و سرخورده شده‌اند، تیم خوب استقلال ملاثانی با کمترین بضاعت و حمایت‌های مردمی توانست صعود به لیگ دو کشور را را جشن بگیرد.

وی بیان کرد: در گروه دیگر رقابت‌های لیگ دسته سه کشور تیم خوب و جوان ملی‌حفاری قرار دارد که این تیم نیز به احتمال خیلی زیاد دیگر نماینده استان در لیگ دو خواهد بود. این تیم با مربی جوان خود اسماعیل قنبری و کسب نتایج خوب و آبرومند یکی از شانس‌های اصلی صعود محسوب می‌شود. از نکات جالب توجه در ملی‌حفاری می‌توان به کادرفنی صدر درصد بومی و اهوازی این تیم اشاره کرد که از کارها درست و شایسته امور ورزش ملی‌حفاری نیز انتخاب و حمایت از این کادرفنی است.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: سرمربی تیم ملی‌حفاری که اولین حضور در راس کادر فنی یک تیم در رده‌سنی بزرگسالان را تجربه می‌کند با جذب نفرات باتجربه و کاردان مانند کوشا بختیاری‌زاده، حجت زادمحمود، حسین جعفری، محمد بختیاری، سعید عنافچه و محسن منصوری و همچنین تعداد دیگری از جوانان آینده‌دار یک تیم بسیار قدر را تشکیل داده است که با یک انسجام تیمی خوبی تمام رقیبان را از سر راه برداشته و یک بازی دیگر تا صعود به لیگ دو فاصله دارد.

وی با بیان این‌که مسوولان استان باید تیم‌های موفق استقلال ملاثانی و ملی‌حفاری را نادیده نگیرند و باید از این تیم‌ها حمایت لازم را داشته باشند، گفت: در روزهایی که فوتبال خوزستان به واسطه عملکرد تیم‌های لیگ برتری نتوانسته آن‌گونه که باید و شاید حقانیت خود را به فوتبال کشور نشان دهد، دو تیم ملی‌حفاری و استقلال ملاثانی با بازیکنان و کادرهای فنی بومی کارهای بزرگی انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسوولان است که با همدلی کنار این دو تیم باشند تا روزهای خوب به فوتباال خوزستان برگردد. این تیم‌ها در سکوت و با کمترین امکانات دست به کارهای بزرگ زدند و عشق بازیکنان بومی نیز انجام چنین ماموریت‌های مهمی است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار