مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مسافران فقط دو ساعت می‌توانند از سیستم مترو استفاده کنند ، گفت: شهروندان اگر قصد داشته باشند بیش از این زمان از مترو استفاده کنند، باید بلیت جدید خریداری کنند.
کد خبر: ۷۳۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 29 April 2019

به گزارش تابناک تهران فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ارتباط با جزئیات نرخ‌های جدید بلیت مترو اظهار داشت: افزایش نرخ بلیت مترو بر اساس مصوبه شورای شهر تهران انجام گرفته که این افزایش برای بلیت‌های تک سفره 200 تومان است و نرخ بلیت از 1000 تومان به 1200 تومان افزایش یافته است.

وی افزود: بلیت‌های فرودگاه حضرت امام (س) از 7500 تومان به 9000 تومان افزایش یافته و بلیت قطارهایی که به سمت کرج تردد کرده و باز می‌گردد 1200 تومان است.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: شهروندان زمانی که وارد ایستگاه مترو می‌شوند 4 هزار و 38 ریال (حدود 400 تومان ) به عنوان مبلغ پایه از موجودی بلیت‌ آنها کسر می‌شود و در صورتی که مسافران در هنگام خروج نیز کارت بزنند مابقی هزینه از آنها بر اساس مسافت کسر خواهد شد ولی اگر چنین اقدامی هنگام خروج توسط شهروندان صورت نگیرد حداکثر نرخ سفر که همان 1200 تومان است برایشان لحاظ می‌شود.

نوبخت با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط مترو قابل مقایسه با تاکسی و اتوبوس نیست و شبکه مترو دسترسی لازم را برای شهروندان در 4 گوشه تهران فراهم می‌سازد،‌افزود: شهروندان می‌توانند با پرداخت 1200 تومان از کل شبکه مترو استفاده کنند البته مدت حضور مسافران در شبکه مترو تهران محدود شده است. 

وی خاطرنشان کرد: مسافران زمانی که برای ورود به شبکه مترو کارت بزنند دو ساعت می‌توانند از سیستم مترو استفاده کنند و اگر قصد داشته باشند بیش از این زمان از مترو استفاده کنند باید بلیت جدید خریداری شود.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از بکارگیری تیم‌هایی جهت سنجش اعتبار بلیت مسافران خبر داد و گفت:‌این اقدام توسط تیم‌ها به صورت تصادفی صورت می‌گیرد و مسافرانی که بدون پرداخت بلیت وارد مترو شده و یا مدت اعتبار بلیت آنها گذشته باشد، شناسایی و به بیرون از شبکه جهت خرید بلیت هدایت می‌شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار