شهرداری کوهدشت لرستان، مانع ساخت ‌و ساز غیرمجاز نیروی انتظامی شده! پلیس هم مامور شهرداری را بازداشت کرده! شهرداری هم با لودر آن خیابان را بسته‌ تا مامورش به بازداشتگاه برده نشود!
کد خبر: ۷۳۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 29 April 2019

بستن خیابان توسط شهرداری کوهدشت برای جلوگیری از انتقال یک بازداشتی + فیلم

شهرداری کوهدشت لرستان برای جلوگیری از انتقال یکی از کارکنان خود به کلانتری، خیابان را با لودر بست.

درپی حواشی ایجاد شده، روابط عمومی شورای شهر و شهرداری کوهدشت در اطلاعیه ای، بازداشت یکی از پرسنل خود را به دلیل جلوگیری از ساخت وساز غیر مجاز نیروی انتظامی دانست.

در این اطلاعیه آمده است: 

با عرض سلام و ادب و احترام به محضر مردم شریف کوهدشت

پیرو درج اخباری مبنی بر اختلاف بین شهرداری کوهدشت و نیروی انتظامی شهرستان، لازم دانستیم جهت تنویر افکار عمومی مطالبی به عرض شما بزرگواران برسانیم.

شهرداری کوهدشت در نظر دارد قطعه زمینی به مساحت ۱۵۰۰مترمربع واقع در کوی بسیجیان با کاربری فضای سبز جهت استفاده مردم منطقه به بوستان محله تجهیز نماید.

با مراجعه فرماندهی منطقه انتظامی کوهدشت و درخواست ایشان به تغییر کاربری فضای سبز و واگذاری زمین مذکور به نیروی انتظامی، به دلیل اینکه زمین فوق دارای کاربری فضای سبز می‌باشد و از طرفی متعلق به عموم مردم بوده و می‌بایست نسبت به تجهیز بوستان اقدام نماید، با مخالفت شهرداری و شورای شهر مواجه شد.

متاسفانه عوامل نیروی انتظامی بدون توجه به رعایت سلسله مراتب اداری در تاریخ ۹۸/۲/۸ اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز نموده که با مخالفت پلیس ساختمانی شهرداری مواجه می‌شوند.

در این حین متاسفانه عوامل نیروی انتظامی با ضرب و شتم پرسنل شهرداری نسبت به این مهم واکنش نشان می‌دهند.

شایسته است به عرض شما مردم فهیم برسانیم که مجموعه شهرداری و شورای شهر به هیچ وجه در دفاع قانونی از حقوق عمومی مردم کوتاه نیامده و نخواهد آمد‌. حال اینکه تمام حرف ما این است که اتفاقات پیش آمده فقط در راستای اصرار شهرداری نسبت به اجرای قانون بوجود آمده است و انتظار می‌رود نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون نسبت به توجیه عواملی که موجبات این گونه تحرکات و بی نظمی‌ها را به وجود آورده‌اند اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار