کد خبر: ۷۳۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 30 April 2019
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سمنان اعضای کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی در دیدار با مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان از همکاری و مساعدتهای مدیریت درمان استان در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین اربعین حسینی در سال ٩٧ تقدیر و تشکر نمودند.
در این دیدار دکتر رمضان حیدریان مسئول کمیته بهداشت و درمان با ارائه آماری از خدمات ارائه شده در راهپیمائی اربعین سال گذشته گفت: در موکب پزشکی سمنان در طول ١١ روز ٧٩٠٠ نفر از خدمات درمانی بهره مند شده اند. وی افزود: ارائه خدمات و رسیدگی مطلوب علاوه بر وجود پزشکان و کادر پرستاری متعهد و تلاشگر، نیازمند امکانات و تجهیزات درمانی نیز می باشد که کمکهای دارویی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان بسیار موثر بوده و قابل تقدیر می باشد.
دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان نیز با تاکید بر لزوم همکاری همه جانبه مردم و مسئولین در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین حسینی تجلی گاه وحدت و همدلی انسانهایی است که فارغ از تعلقات دنیوی به سوی یک سرچشمه نورانی حرکت می کنند و هر کس که بتواند با خدمتی هرچند کوچک در مسیر این حرکت عظیم سهیم باشد قطعاً از اجر و ثواب آن برخوردار می باشد.
سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان نیز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اظهار داشت: اربعین حسینی و همچنین کاروانهای راهیان نور نوعی از سبک زندگی اجتماعی و فرهنگی است که در آن تبلور خدمت به مردم به نمایش گذاشته می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار