رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آش پزندگان قیمت مصوب هر کیلوگرم آش و حلیم برای عرضه در ماه مبارک رمضان را 25 هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۷۴۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 06 May 2019
قیمت هر کیلو آش و حلیم ماه رمضان 25 هزار تومان شد

به گزارش تابناک تهران حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم آش و حلیم  ساده برای ماه مبارک رمضان را 25 هزار تومان اعلام کرد. 

رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آش‌پزندگان قیمت هر کیلوگرم آش شله‌ قلم‌کار را هم 25 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو گرم آش و حلیم با مخلفات 26 هزار تومان است.  

وی با تاکید بر اینکه مردم آش و حلیم مورد نیاز خود را از امکان غیربهداشتی خریداری نکنند، گفت: واحدهای صنفی مجاز برای عرضه آش و حلیم دارای بنرهای متحد‌الشکلی هستند که از سوی اتحادیه با توجه به داشتن مجوزهای بهداشتی لازم  به واحدهای صنفی داده می‌شود. 

محمدی با بیان اینکه بر روی این بنرها آرم  و لوگوی اتحادیه  با ذکر جمله عاملین فروش با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه ثبت شده است، گفت: همچنین بر روی این بنرها کد عامل و کد شکایت ثبت شده تا در صورت نارضایتی احتمالی مردم بتوانند از طریق شماره 77639659 شکایت خود را در اتحادیه به ثبت برسانند. 

وی با تاکید بر اینکه  عرضه آش و حلیم از طریق فست فودها، دکه‌های روزنامه‌فروشی، وانت‌‌بارها و ... غیر مجاز است، گفت: این توزیع کنندگان آش و حلیم را از مکان‌های غیر بهداشتی تهیه و با قیمت کمتری به فروش می‌رسانند. 

 این خبر می‌افزاید: قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار با گوشت و مخلفات و هر کیلوگرم آش رشته با مخالفات و همچنین هر کیلو گرم حلیم معجون در رمضان سال گذشته به ترتیب 15، 14 و 14 هزار تومان بود. 

انتهای پیام/ب

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار