سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدند ۱۰ نفر بر اثر انفجار شدید در خیابان استاد نجات الهی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 08 May 2019

به گزارش تابناک تهران جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت ۰۳:۱۶ بامداد امروز صدای انفجار شدیدی در خیابان استاد نجات الهی بالاتر از خیابان سپند شنیده و بلافاصله توسط شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه مسکونی در انتهای کوچه انفجار شدیدی است که منجر به آتش‌سوزی و شعله‌ور شدن بخش‌هایی از ساختمان شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: شدت انفجار به حدی بود که دیوارها، سقف‌ها و درها و پنجره‌های بخش زیادی از منزل تخریب شده بود و به منازلی که در ضلع شرقی و غربی این ساختمان وجود داشتند خسارت‌هایی بر اثر آوار وارد شده بود.

ملکی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در ساختمانی که باعث انفجار شده بود ۵ نفر حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این افراد در لحظات اولیه خارج شده بودند. البته دچار مصدومیت‌هایی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند. آتش‌نشانان به طور همزمان در حال جستجو در ساختمان‌ها و خاموش کردن آتش شدند.

وی ادامه داد: در ساختمان ضلع شرقی یک آقای مسن حضور داشت که دچار مصدومیت‌هایی شده بود که توسط آتش‌نشانان خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در ساختمان ضلع غربی نیز ۴ نفر حضور داشتند که هر ۴ نفر به دلیل ریزش آوار محبوس شده بودند و قادر به خروج از ساختمان نبودند. سه نفر از این افراد با کمک آتش نشانان خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شدند. همچنان یک خانم جوان حدوداً ۴۰ ساله در زیر آوار محبوس بود که بعد از مدتی تلاش آتش نشانان موفق شدند این فرد را از زیر آوار خارج کنند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: در نهایت در این حادثه ۹ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار