فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی مطرح کرد؛
فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: اجازه دایر کردن دو پاسگاه مرزیجران و کلانتری ۱۸ بازار از سال های گذشته در اختیار نیروی انتظامی بوده که با بودجه های معمول امکان پذیر نبوده و نیازمند کمک هایی در این حوزه است.
کد خبر: ۷۴۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 11 May 2019
دایر کردن دو پاسگاه مرزیجران و کلانتری بازار اراک در صورت مساعدت های مالی/ قانون پذیری اصلی ترین مشارکت مردم در توسعه نظم عمومی
 
تابناک مرکزی -  سردار کیومرث عزیزی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در حاشیه کارگروه مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه مباحثی پیرامون مشارکت‌های مردم، سازمان‌ها و نهاد‌ها در راستای ارتقای امنیت با محوریت استانداری‌ها مطرح شد.

قانون پذیری اصلی‌ترین مشارکت مردم در توسعه نظم عمومی

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در این راستا نیازمند حمایت‌های مردم و سازمان‌ها است، افزود: اولین و بیشترین مشارکت مردم قانون پذیری و شناختن حق و تکلیف خودشان و رعایت آن است.

سردار عزیزی از محدودیت‌هایی در جذب منابع مالی خبر داد و گفت: غالب پاسگاه‌های نیروی انتظامی در حوزه برون شهری عمری بالغ بر ۶۵ سال داشته و نیازمند نوسازی و بعضا بازسازی است که این امر با اعتبارات جاری مقدور نبوده و نیازمند کمک دولت، مسکن و شهرسازی، شهرداری ها، جهاد سازندگی، خیرین و ... است.

دایر کردن دو پاسگاه مرزیجران و کلانتری ۱۸ بازار اراک در صورت مساعدت‌های مالی

این مقام انتظامی از اجازه اختصاص ۵ درصد بودجه حوزه‌های تملکی استان‌ها جهت نوسازی و بازسازی پاسگاه‌های نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: اجازه دایر کردن دو پاسگاه مرزیجران و کلانتری ۱۸ بازار از سال‌های گذشته در اختیار نیروی انتظامی بوده که با بودجه‌های معمول امکان پذیر نبوده و نیازمند کمک‌هایی در این حوزه است.

وی ضمن درخواست از مردم، کسبه بازار و اصناف مختلف جهت پایش تصویری در راستای کمک به نیروی انتظامی، گفت: حضور فیزیکی پلیس در تمامی اماکن مقدور نیست، ولی فناوری‌های نوین امکان اشرافیت پلیس در تمامی حوزه‌ها را داده است، به همین منظور نیاز است تا علاوه بر نصب دوربین در مغازه ها، پایش تصویری محیط پیرامون نیز انجام شود که این پایش می‌تواند با انتقال به مرکز مانیتورینگ کلانتری محل، کمکی هم به نگهبانی از اموال خود مردم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار