ایران کشوری قوی با نیرویی نظامی قدرتمند است.. ایران هم ابزار و فراتر از آن انگیزه کافی برای جنگ با تو – ترامپ – در صورت حمله به این کشور را دارد.
کد خبر: ۷۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 12 May 2019

"جورج گالووی" نماینده سابق پارلمان بریتانیا و رهبر حزب "احترام" در بریتانیا در یک پیام رادیویی خطاب  به "دونالد ترامپ"، بابت ماجراجویی احتمالی نظامی علیه ایران هشدار داد و گفت: "حمله به ایران با واکنش فاجعه‌بار نظامی ایران مواجه خواهد شد."

به گزارش تابناک تهران به نقل از وب سایت روزنامه "اکسپرس" بریتانیا، گالووی با هشدار به ترامپ گفت:" ایران هم ابزار و هم انگیره کافی برای گرفتن انتقامی فاجعه‌بار از ترامپ در صورت حمله نظامی آمریکا به این کشور را دارد."

او خطاب به ترامپ افزود:" حمله به ایران پیامدهای خیلی خیلی خیلی بدتری از حمله سال 2003 آمریکا به عراق خواهد داشت. ایران یک کشور بسیار قدرتمند است. کشوری قوی با نیرویی نظامی قوی. ایران هم ابزار و فراتر از آن انگیره کافی برای جنگ با تو – ترامپ – در صورت حمله به این کشور را دارد."

گالووی افزود:" پرزیدنت ترامپ لطفا به حرف‌های من توجه کن. من می‌دانم و می‌شناسم که می‌گویم. در سال 2003 هم هشدار مشابهی به جورج دبلیو بوش دادم و او اعتنا نکرد و دیدیم که نتیجه چه شد و اوضاع برای تو در صورت حمله به ایران بسیار بسیار بسیار بدتر از شرایط جورج دبلیو بوش در حمله به عراق خواهد شد؛ از آنجا که ایران توانایی و انگیزه بسیار بیشتری از عراق برای رویارویی نظامی با آمریکا دارد."


این نماینده سابق پارلمان بریتانیا در ادامه گفت:" ایران همچنین دارای طنین و نفوذ مذهبی در سرتاسر جهان است و باور کن اگر به این کشور حمله کنی تنها در جغرافیای ایران نخواهی جنگید... تو مجبور خواهی بود در همه جا با ایران بحنگی چون آنها مایلند در همه جا با تو بجنگند و اگر شما به ایران حمله کنید فاجعه عظیمی در انتظارت خواهد بود."

او افزود: این جنگ ممکن است بسیار سریع آغاز شود و ممکن است جرقه این جنگ از سوی ایرانیان علیه تو زده شود چون از نظر آنها، شما الان هم در جنگ علیه آنها هستی."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار