کد خبر: ۷۴۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 12 May 2019

سخنرانی محمود صادقی در دانشگاه علامه

محمود صادقی از نهادهای ذی‌ربط درخواست کرد که با رسانه‌ها برخورد مناسب‌تری داشته باشند.

به گزارش تابناک تهران محمود صادقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: ملت ایران با کوله‌باری از تجربیات تاریخی خود به ویژه تجربیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صفی واحد همچون بنیان مرصوص در برابر متجاوزان ایستادگی خواهند کرد و هر دشمنی که خیال خام تجاوز را در سر بپروراند پشیمان خواهند ساخت.

این عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اصل ۹ قانون اساسی گفت: آزادی، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیر بوده و حفظ آنها وظیفه دولت و آحاد ملت است. در شرایط فعلی تقویت وحدت ملی ضرورتی انکار ناپذیر است. از نهادهای ذی‌ربط انتظار می‌رود که رسانه‌ها را محدود نکرده و با رسانه‌ها برخورد مناسب‌تری داشته باشد. مثلاً در مورد نشریه صدا به جای این که اقدام سریع به توقیف آن گرفته شود از طریق هیئت نظارت بر مطبوعات تذکرات لازم ارسال شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان تذکر خود تاکید کرد: بعضی از مناطق سیل زده مثل دشت آزادگان و منطقه پلدختر کماکان با مشکلات سیل دست و پنجه نرم می‌کند. از مسؤولان می‌خواهم تا مردم را تنها نگذارند و اعتبار لازم برای بازسازی لرستان را در نظر گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار