کد خبر: ۷۴۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 14 May 2019
حکم ۳۲ پرونده ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دنا صادر شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از صدا و سیما رئیس دادگستری شهرستان دنا گفت:۴۲ پرونده ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دنا تشکیل که از این تعداد ۳۲ پرونده رای تخریب آن‌ها صادر و اعلام شد.
ملک حسینی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان دنا افزود:ادارات مربوطه باید ضمن جلوگیری از تخریب و تصرف و تغییر کاربری، در سریع‌ترین زمان ممکن پرونده تخلف تشکیل و به دستگاه قضایی تحویل دهند.
وی گفت:بر اساس قانون، اداره جهاد کشاورزی باید در صورت مشاهده تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، فورا اقدام به جلوگیری و قلع و قمع مستحدثات کند تا از ایجاد خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود.
ملک حسینی با اشاره به اینکه یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت در استان و کشور و حتی در دنیا دراین شهرستان قرار دارد، ادامه داد: منطقه حفاظت شده دنا که ثبت جهانی شده دارای گونه‌های گیاهی و جانوری کم نظیر بوده و بستری مناسب برای توسعه و اشتغال پایدار در این منطقه است و ضرورت حفاظت از اراضی ملی و محیط زیست را در این شهرستان دوچندان می کند.
رئیس دادگستری دنا با انتقاد از نحوه واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های گردشگری و اشتعال زا اضافه کرد: اولویت واگذاری بامردم این منطقه و جوانان بیکار این شهرستان است که با تسهیلات کم بهره حمایت شوند، نه سرمایه دارانی که به نام سرمایه گذاری در پی تبدیل این اراضی به ملک شخصی هستند.
ملک حسینی گفت: در صورتی که ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اجرای وظایف قانونی خود کوتاهی کنند ضمن برخورد قضایی، آن‌ها را به مردم معرفی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار