معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت : توسعه فضای های سبز و توجه به مبلمان شهری در استان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار ما قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۴۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 18 May 2019

تابناک ایلام ،مجتبی کاور :: یکی از موضوعات بسیار مهمی که امروز در دستور کار مسئولان باتوجه به خواست افکار عمومی جامعه قرار گرفته است توسعه فضای سبز و مبلمان شهری است چرا که عرصه های عمومی مهم ترین بخش شهرها در بحث توسعه شهری است وهمین امر سب شده که مسئولان در بحث زیبا سازی شهری نسبت به گذشته تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

بدون شک توسعه فضای های شهری و مبلمان شهری می تواند نقش تاثیر گذاری در روحیه خانواده ها در بحث اوقات فراغت داشته باشند و این امر می تواند بستر اجتماعی و فکری شاد و مفرح برای چند ساعت برای شهروندان ایجاد کند در استان ایلام هم اقدامات مناسبی در بحث توسعه فضای های سبز و مبلمان شهری در سالهای اخیر صورت گرفته است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی است .

حال برای بررسی بیشتر این موضوع در فرصتی که در بازدید معاون عمرانی استاندار ایلام و فرماندار دهلران از پروژه های شهری این شهرستان داشته اند این موضوع پیگیری شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت : توسعه فضای های سبز و توجه به مبلمان شهری در استان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار ما قرار گرفته است.

احمد کرمی در گفتگو با تابناک اظهار داشت : رشد سریع شهرنشینی و به دنبال آن افزایش مشکلات زیست محیطی سبب شده نگاه و اهمیت ویژه ای به فضای سبز در دستور کار قرار گیرد .

وی گفت : توجه به فضای سبز و مبلمان شهری می تواند سطح ارتقای کیفیت زندگی انسان را بالا ببرد و این مهم باید در دستور کار همه شهرداری های استان قرار بیگرد .

کرمی عنوان کرد : اقدمات خوبی عمرانی در سطح شهر دهلران و بخش موسیان انجام شده است لذا توجه بیشتر باید به فضای های سبز باتوجه به گرما منطقه در دستور کار متولیان شهری قرار بیگرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد : در حوزه عمرانی استان تلاش شده که توسعه فضای سبز و مبلمان شهری از مهترین اولویت های تخصیص اعتبارت باشد .

وی گفت : برای توسعه بیشتر فضای سبز در سطح شهرستان دهلران بخصوص شهر دهلران وبخش موسیان از محل اعتبارت استانی 150میلیون تومان اختصاص یافته تا با شرایط  مناسب  در این دو شهر در بحث فضای سبز فراهم شود .

فرماندار دهلران گفت : باتوجه به گرما شهرستان دهلران توسعه فضای سبز باید در دستور کار شهرداری ها قرار بیگرد.

مجید عسکری در گفتگو با تابناک اظهار داشت : فضای سبز شهری بخصوص پارک ها دارای نقش اجتماعی، اقتصادی در هر منطقه هستند که می تواند تاثیرات روحی، محیطی واز همه مهتر ایجاد یکپارچگی اجتماعی، حفظ آسایش احاد جامعه بخصوص خانواده ها را فراهم کند .

وی گفت : شهرستان دهلران باتوجه به گرما آن نیازمند توسعه در بحث فضای سبز وتوجه به زیر ساختهای شهری است که شهرداری باید توجه جدی در این خصوص داشته باشد .

فرماندار دهلران افزود : در بازدید که معاون عمرانی استاندار ایلام از زیرساخت ها شهری و فضای سبز شهر دهلران وموسیان داشت برای سرعت بخشی به فضای سبز این دو شهر 150میلیون تومان اخصاص داده است .

عسگری عنوان کرد : در کمیته برنامه ریزی شهرستان قطعا برای توسعه عمران وفضای شهری درکل شهرستان اعتبارات لازم به شهرداری ها اختصاص خواهد یافت تا بتوانند خدمات مناسب تری به شهروندان ارائه دهند .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید دهلران گفت : دسترسی عادلانه به فضاهای سبز شهری و حفظ و نگهداری آن از مولفه های اساسی توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است وهمه شهردارن باید به آن توجه کنند .

عیسی رضایی و میثم یاری شهردار دهلران وموسیان در بازدید معاون عمرانی استاندار وفرماندار مشکلات خود را مطرح وخواستار تخصیص اعتبار برای حل آنها شدند ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
واقعا یعنی سرابله که خیابونهاش مثل کوره روستاها پرچاله چوله ودست اندازه وپدرماشینهای آشغال وگرون مردم رودرآورده هم بینشونه !!!!!
چرداولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
میخوام ازیه دردبی درمان درشهرسرابله براتون بگم باورتون میشه تواین فصل که به خاطرگرمای هوا شبها لای پنجره رو بازمیذاریم صبحها باصدای گوشخراش روشن شدن پشت سرهم ودرجاکاارکردن ماشینهای سنگین که به ردیف وپشت سرهم درهمه خیابونهای شهرپارک میکنند وباسردرد ازخواب بیدارمیشیم چندساله پیگیریم که بابا اگه بشه اسم اینجاروشهرگذاشت پارک این همه ماشین سنگین ممنوعه داخل شهرولی کو مسئول باکفایتی که پیگیر رفاه حال مردم باشه وبرای بیشترمردم چاره ای جزمهاجرت وآوارگی باقی نمونده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار