دو روز قبل پس از این که وکیل یاسین رامین، همسر مهناز افشار درخصوص پرونده مالی و واردات شیرخشک آلوده، از بیان جزئیات حکم بدوی دادگاه خودداری کرد، خبرگزاری ها به نقل از منبع آگاه از 17 سال حبس (که هفت سال آن اجرا می شود) خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 21 May 2019

روزنامه خراسان: دو روز قبل پس از این که وکیل یاسین رامین، همسر مهناز افشار درخصوص پرونده مالی و واردات شیرخشک آلوده، از بیان جزئیات حکم بدوی دادگاه خودداری کرد، خبرگزاری ها به نقل از منبع آگاه از 17 سال حبس (که هفت سال آن اجرا می شود) خبر داد.

واکنش کاربران به پست اینستاگرامی مهناز افشار

اگرچه این حکم قطعی و به نقل از منابع رسمی دستگاه قضا نیست اما پیش از این هلال احمر به عنوان شاکی این پرونده از رای صادر شده اظهار رضایت کرده بود. به هر روی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین این روزها در تیررس واکنش کاربران فضای مجازی هستند.

مهناز افشار که اکنون در خارج از کشور به سر می برد خود متهم ماجرای بازنشر یک توئیت جعلی درباره قتل طلبه همدانی است. افشار نیز خودش دیروز پس از انتشار حکم همسرش با پستی عجیب در اینستاگرام واکنش نشان داد. او چند فریم عکس از خودش منتشر کرد و ذیل عکس نوشت: «قهرش همه رحمت شد.زهرش همه شربت شد. ابرش شکرافشان شد. تا باد چنین بادا. »

اغلب کاربران این پست مهناز افشار را واکنش به انتشار حکم همسرش دانستند.

در کنار این پست، بسیاری ازکاربران نیز در توئیتر واکنش نشان دادند که تعدادی از آن ها را با هم مرور می کنیم:

-همه فن حریف دو عالم، خانم افشار، نظری درباره محکومیت یاسین رامین ندارند؟

-اگر خواستین برای تثبیت جایگاه مالی وسیاسی تان با یک آقازاده ازدواج کنید، برای انتخاب تان وقت بگذارید و سریع هول نشوید، شاید آقازاده مذکور به زودی زندانی بشه.

-آقاشون جنتلمنه جنتلمنه!

-خانم مهنازافشار لطفا یک توئیت روشنگرانه هم درباره جرمِ همسر محترمتون بزنید. حکم یاسین رامین برای تحت فشار قرار دادن مهناز افشار صادر شده .

-بس کنید تو رو خدا مگه جرمی بالاتر از وارد کردن شیرخشک فاسد هم داریم ؟! چرا قضیه رو خراب می کنید!

-خوب خانم مهناز افشار نظری ندارید؟ به جز نظر دادن درباره مسائلی که تخصص و اطلاعی از آن ندارید، درخصوص مسائل دیگری که کاملا به شما مربوط می‌شود نمی‌خواهید نظری بدهید؟ مثلا درباره یاسین رامین و شیرخشک آلوده ؟

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار